Ikke sikker på, hvad autoblogging er, men ordet "auto" er nok til at fortælle mig, at det i hvert fald ikke er interessant for mig personligt :-) Mit kommende website omhandler min største interesse (musik; anmeldelser, etc.). Jeg har derudover allerede fundet de første 35 emner til selve blog-delen (emnerne er uendelige, kan jeg fornemme), så jeg glæder mig ligefrem til det hårde arbejde :-)
Dbh Thomas |
Rune Jensen:@Simon, det er jo en god måde at tjene penge på, men det er på ingen måde 100 % passiv indtjening, da det kræver energi at holde en affiliateside kørende, m.h.t. vedligeholdelse af besøgstal, SEO og holde øje med konkurrenter osv.
"Automatisk indtjening" er efter min mening noget man sætter op, og ikke behøver at røre ved efterfølgende, som kontinuerligt tjener penge i en solid strøm, uafhængigt af om man arbejder på det eller ej.
Det ved jeg godt, men nu snakker jeg jo ikke om affiliate hjemmesider. Men om affiliate marketing via Facebook annoncer ;) Det kræver også et stykke arbejde, men det passer nok til den kategori af arbejde som tråd-starter ønsker at lave.
Og som jeg også skrev kan han vel skrive en bog og eventuelt tilbyde en affiliate aftale, så han får affiliates til at markedsføre/sælge den, for at få en del af kagen.
Jeg kan bedre lide at se på muligheder end begræsninger.