jeg forstår ikke hvorfor der er så mange der reklamerer på nettet for automatisk indtjening, hvis ikke det er muligt? man ser jo reklamer overalt med "make money and get passive income for lifetime" osv.
giver ingen mening - der må da findes nogle måder at gøre det på, ellers ville de vel ikke reklamere for det?
giver ingen mening - der må da findes nogle måder at gøre det på, ellers ville de vel ikke reklamere for det?
De reklamer er baseret på et behov hos forbrugerne, ikke nødvendigvis et reelt produkt som annoncøren ligger inde med. Det er det samme med slankemidler, antirynkecreme, etc. - når behovet er der, skal der nok være folk som prøver at tappe markedet uanset om de har noget at tilbyde eller ej.
Fordi de tjener penge hvis du tilmelder dig / køber en eller anden ebog e.lign. Ellers er det noget MLM agtig konstruktion hvor det går udpå at hverve nye medlemmer, og så få en provision af de de tjener, og de medlemmer der hverve.
Om ganske kort tid, udgiver jeg en ebog om Autoblogging ved hjælp af wordpress, bogen er baseret på praktisk erfaring. Det betyder ikke at der ikke skal arbejdes, og jeg lover heller ikke du bliver miollionær af den, men når man først har sat det igang, som kommer der en automatisk indtægt
Hvis du eller andre skulle være int. så send mig en PM , så skal jeg nok annoncere når den er klar
Jeg tror det nærmeste du kommer på automatisk indtjening er ved at lave en online reklame kamapagne der giver overskud på et produkt som automatisk leveres elektronisk. På denne måde kan du komme ned at arbejde få timer om måneden. Indtægten vil være direkte forbundet med beløbet du bruger på marketing hver måned.
Problemet er dog at mere vil have mere. Og tjener du 5-8000 om måneden uden at lave noget, så vil du helt automatisk begynde at arbejde mere for at få tallet op.
ja... det kan lade sig gøre lave en indtægt uden at røre en finger
Hvordan synes du ovenstående udsagn hænger sammen med nedenstående ?
Henrik Nielsen:
Det betyder ikke at der ikke skal arbejdes, og jeg lover heller ikke du bliver miollionær af den, men når man først har sat det igang, som kommer der en automatisk indtægt
Først siger du at det kan lade sig gøre at lave en indtægt uden at røre en finger, bagefter siger du at man skal arbejde for sagen....
Jeg er forvirret ?
Jeg vil vove den påstand at 100% passiv indtægt kun findes ifbm. placering af finanser, som en anden også var inde på.... Og alligevel er der lidt arbejde, for man skal finde den bank, hvor man får den bedste rente ;-)
ja... det kan lade sig gøre lave en indtægt uden at røre en finger
Hvordan synes du ovenstående udsagn hænger sammen med nedenstående ?
Henrik Nielsen:
Det betyder ikke at der ikke skal arbejdes, og jeg lover heller ikke du bliver miollionær af den, men når man først har sat det igang, som kommer der en automatisk indtægt
Først siger du at det kan lade sig gøre at lave en indtægt uden at røre en finger, bagefter siger du at man skal arbejde for sagen....
Jeg er forvirret ?
Jeg vil vove den påstand at 100% passiv indtægt kun findes ifbm. placering af finanser, som en anden også var inde på.... Og alligevel er der lidt arbejde, for man skal finde den bank, hvor man får den bedste rente ;-)
Du har ret, jeg har ændret det, for det var slet ikke det, jeg ville have skrevet!
Min pointe er den samme som din, man skal først arbejde lidt for sagen før man kan skabe sig en passiv indkomst, og så skal ovenkøbet også vedligeholde deb lidt. Trådstarter spurgte efter automatisk indkomst, og den kommer ikke hvis man forholder sig passivt, med mindre man arver sin rige onkel :-)
Kan så personligt undre mig over, at man ikke ønsker at røre en finger.
Jeg vil også gerne tjene gode penge, men jeg vil bestemt også gerne sætte mit personlige præg på mine egne projekter og have noget, jeg kan være stolt af. Synes jeg altså gør det noget mere spændende og livsbekræftende at stå op hver dag :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg vil også gerne tjene gode penge, men jeg vil bestemt også gerne sætte mit personlige præg på mine egne projekter og have noget, jeg kan være stolt af. Synes jeg altså gør det noget mere spændende og livsbekræftende at stå op hver dag :-)
Jo mere du løfter fingeren, jo mere tjener du, men feks kan autoblogging være med til at lette arbejdet :-)
Jo mere du løfter fingeren, jo mere tjener du, men feks kan autoblogging være med til at lette arbejdet :-)
Glæder mig til at læse om det. Jeg har leget en del med det og jeg fandt ud af at google dislike :) Så jeg er utrolig spændt på at se hvordan du håndtere det :)