hej Aminoer. Jeg leder efter en måde at få automatisk indtjening på. altså noget man kan bygge op, og lade stå, mens det bare laver nogle penge til mig, uden at man skal arbejde for det. nogle der kender en sådan løsning? findes det overhovedet? |
Der tror jeg desværre du bliver slemt skuffet, med mindre du har en masse penge du kan smide ind på en højrentekonto/obligationer, og så kun hive overskudet af renteindtægter-inflation ud.
Det du kan arbejde med er websites, men at sige du ikke skal lave noget er en løgn. Det er højest et anderledes cash-flow end almindelig timelønnet arbejde, hvor du får x kr. for x timersarbejde. Her får du 0 kr for x antal timers arbejde, men på et tidspunkt kan det være din timeløn er tjent ind igen via reklameindtægter. Under alle omstændigheder skal en website opdateres med nyt indhold, eller der skal bruges tid på at holde det vedlige på anden måde.
Jeg forsøger eksempelvis at lave et tv-leksikon , og har så en indtægt i form af de TV pakker og den adsense indtjening der er. Den model har jeg overført til andre brancher, og så forsøger jeg at opbygge nogle services som kan give værdi til brugeren, og mig kommision pr. salg. eksempelvis parfume priser eller proteininfo.
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit