Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo artikler sælges fra 100 kr. pr. stk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du have mig til at lave dit regnskab, hvis jeg på min hjemmeside skrev, at 2 + 2 er 6 eller at momssatsen i DK er 10%? Hvis der var profesionelle fejl på min hjemmeside og jeg fik det at vide, ville jeg blive taknemmelig for at få det at vide og rette det ASAP.

Jeg beklager, hvis jeg har virket ondsindet - det var ikke hensigten. Det virkede bare ikke, som om den tidligere kritik i tråden om samme problemstilling blev taget til efterretning - derfor skruede jeg lidt mere på knappen...

Held og lykke med Jeres sikkert ganske udemærkede service.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:54

Tak skal du have, det sker jo tit at man forveksler folks meninger når de er på skrift.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:42

Bastian:

Hej Fireball,

Du/I lyder som nogle super personer og tilbuddet lyder fristende! Jeg kunne godt finde på at se hvad I kan - især fordi jeg kan nøjes med at bestille én artikel i første omgang.

Men - der er et par ting jeg ville rette op på hvis firmaet var mit. Skriver kun dette for at hjælpe. Så tro endelig ikke at jeg bare vil hakke ned.

1. I skriver søgemaskineoptimerede artikler og virker til at kende meget til SEO. Men jeres hjemmeside virker ikke specielt optimeret og du linker ingengang med ankertekst til jeres side her fra amino.

2. I skifter lidt mening rundt omkring på siden om det skal skrives "SEO", "Seo" eller "seo" + I kalder generelt tingene nogle anderledes ting. Fx kalder I det "googles adwords", hvor de fleste nok kalder det "google adwords". Det er helt sikkert småting - men jeg (potentiel kunde) lagde da mærke til det - så nu ved du det. 

2. Der er også mange stavefejl og generelle grammatik fejl på jeres side. Det kan ske for alle og jeg laver selv utrolig mange. Men da virksomheden sælger artikler, burde det måske være i orden. Selvom det normalt overhovdet ikke rager mig hvordan virksomheder staver.

Et par eksempler er:

Mest effektive på marked i dag --> mest effektive på markedet i dag

Så hvis du vil frem i Verden med --> så hvis du vil frem i verden med

Nå men! Skidt med det - ville bare hjælpe lidt. Og nu er der sådan set bare tilbage og spørge hvor mange artikler jeg skal købe før at jeg kan få mængderabat, om det er iorden kun at bestille én enkelt artikel om ét emne? + om man betaler før eller efter varen er leveret?

Fortsat god aften :-)

Cool

http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/11/07/seo-tekster-er-noget-lort.aspx

Med venlig hilsen

Bastian

Hey... giv manden en reel chanche før du smider et trumf kortet på bordet!

(er det bare mig, men er der ikke lidt for mange fordømmelser herinde for tiden)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fireball:

Tak skal du have, det sker jo tit at man forveksler folks meninger når de er på skrift.

Jeg forholder mig ikke til hverken jeres tilbud eller produkter, men jeg vil give jer et råd om noget helt andet:

Hvis I gerne vil handle med så mange seriøse kunder som muligt, nytter det altså ikke noget, at I ikke fortæller, hvem I er på hjemmesiden. Der er ikke en gang en adresse til jer. Det efterlader ikke noget godt indtryk, at der kun er et en kontaktformular og et mobilnummer.

Faktisk er der regler om den slags:

Din virksomheds hjemmeside skal som minimum oplyse virksomhedens fulde registrerede navn, forretningsadresse, postadresse (hvis forskellig fra en oplyst forretningsadresse), e-mailadresse og CVR-nummer . Er din virksomhed et anpartsselskab eller aktieselskab, så skal hjemstedsadressen, dvs. den registrerede adresse, også oplyses (hvis forskellig fra en oplyst forretnings- eller postadresse).

Bare et venligt råd fra mig til jer :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:50

Tak Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:48

Jeg kunne også godt være interesseret i et par artikler fra Jer.

Skriver lige en PM til dig.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:52

Thomas Rosenstand:

Fireball:

Jeg forholder mig ikke til hverken jeres tilbud eller produkter, men jeg vil give jer et råd om noget helt andet:

Hvis I gerne vil handle med så mange seriøse kunder som muligt, nytter det altså ikke noget, at I ikke fortæller, hvem I er på hjemmesiden. Der er ikke en gang en adresse til jer. Det efterlader ikke noget godt indtryk, at der kun er et en kontaktformular og et mobilnummer.

Faktisk er der regler om den slags:

Din virksomheds hjemmeside skal som minimum oplyse virksomhedens fulde registrerede navn, forretningsadresse, postadresse (hvis forskellig fra en oplyst forretningsadresse), e-mailadresse og CVR-nummer . Er din virksomhed et anpartsselskab eller aktieselskab, så skal hjemstedsadressen, dvs. den registrerede adresse, også oplyses (hvis forskellig fra en oplyst forretnings- eller postadresse).

Bare et venligt råd fra mig til jer :-)

Beklager jeg er lidt off-topic, men Thomas: Hvor har du det fra?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:54
Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:25

Tak tak den er snart opdateret, men der er jo så meget man skal svare på herinde

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:32

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)