Hej Mikael Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at der var så meget efterspørgsel, så jeg skal nok få noget mere konkret lagt ind på hjemmesiden. Ideen var jo den at det var for små erhvervsdrivende med et begrænset budget, således at de også kunne udbygge deres sider for små penge. Men tak for input Henning |
Iværksætteren(y):Hej Fireball,
Du/I lyder som nogle super personer og tilbuddet lyder fristende! Jeg kunne godt finde på at se hvad I kan - især fordi jeg kan nøjes med at bestille én artikel i første omgang.
Men - der er et par ting jeg ville rette op på hvis firmaet var mit. Skriver kun dette for at hjælpe. Så tro endelig ikke at jeg bare vil hakke ned.
1. I skriver søgemaskineoptimerede artikler og virker til at kende meget til SEO. Men jeres hjemmeside virker ikke specielt optimeret og du linker ingengang med ankertekst til jeres side her fra amino.
2. I skifter lidt mening rundt omkring på siden om det skal skrives "SEO", "Seo" eller "seo" + I kalder generelt tingene nogle anderledes ting. Fx kalder I det "googles adwords", hvor de fleste nok kalder det "google adwords". Det er helt sikkert småting - men jeg (potentiel kunde) lagde da mærke til det - så nu ved du det.
2. Der er også mange stavefejl og generelle grammatik fejl på jeres side. Det kan ske for alle og jeg laver selv utrolig mange. Men da virksomheden sælger artikler, burde det måske være i orden. Selvom det normalt overhovdet ikke rager mig hvordan virksomheder staver.
Et par eksempler er:
Mest effektive på marked i dag --> mest effektive på markedet i dag
Så hvis du vil frem i Verden med --> så hvis du vil frem i verden med
Nå men! Skidt med det - ville bare hjælpe lidt. Og nu er der sådan set bare tilbage og spørge hvor mange artikler jeg skal købe før at jeg kan få mængderabat, om det er iorden kun at bestille én enkelt artikel om ét emne? + om man betaler før eller efter varen er leveret?
Fortsat god aften :-)
http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/11/07/seo-tekster-er-noget-lort.aspx
Med venlig hilsen
Bastian