Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo artikler sælges fra 100 kr. pr. stk

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at der var så meget efterspørgsel, så jeg skal nok få noget mere konkret lagt ind på hjemmesiden.

Ideen var jo den at det var for små erhvervsdrivende med et begrænset budget, således at de også kunne udbygge deres sider for små penge.

Men tak for input

Henning

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 13:31

Hej Fireball,

Du/I lyder som nogle super personer og tilbuddet lyder fristende! Jeg kunne godt finde på at se hvad I kan - især fordi jeg kan nøjes med at bestille én artikel i første omgang.

Men - der er et par ting jeg ville rette op på hvis firmaet var mit. Skriver kun dette for at hjælpe. Så tro endelig ikke at jeg bare vil hakke ned.

1. I skriver søgemaskineoptimerede artikler og virker til at kende meget til SEO. Men jeres hjemmeside virker ikke specielt optimeret og du linker ingengang med ankertekst til jeres side her fra amino.

2. I skifter lidt mening rundt omkring på siden om det skal skrives "SEO", "Seo" eller "seo" + I kalder generelt tingene nogle anderledes ting. Fx kalder I det "googles adwords", hvor de fleste nok kalder det "google adwords". Det er helt sikkert småting - men jeg (potentiel kunde) lagde da mærke til det - så nu ved du det. 

2. Der er også mange stavefejl og generelle grammatik fejl på jeres side. Det kan ske for alle og jeg laver selv utrolig mange. Men da virksomheden sælger artikler, burde det måske være i orden. Selvom det normalt overhovdet ikke rager mig hvordan virksomheder staver.

Et par eksempler er:

Mest effektive på marked i dag --> mest effektive på markedet i dag

Så hvis du vil frem i Verden med --> så hvis du vil frem i verden med

Nå men! Skidt med det - ville bare hjælpe lidt. Og nu er der sådan set bare tilbage og spørge hvor mange artikler jeg skal købe før at jeg kan få mængderabat, om det er iorden kun at bestille én enkelt artikel om ét emne? + om man betaler før eller efter varen er leveret?

Fortsat god aften :-)

Cool

http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/11/07/seo-tekster-er-noget-lort.aspx

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:39

Jeg kan ikke få linket til at virker men jeg kan se ud af overskriften at det ikke er noget har Demib synes om, dette kan jeg jo ikke gøre noget ved. Du finder sikkert de første 1000 hurtigt,der siger at seo artikler virker, computer,styresystemer, internet,wedesign er jo omgæret af religion, nogen er for og nogen er imod. det er jo den samme sang hvergang. En ting er sikkert, at gøre ingenting er dumt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55

Der er overhovedet ikke noget galt med SEO-optimerede tekster, så længe de også giver rationel mening og værdi til modtagerne (læserne). Det som Demib pointerer er jo netop, at teksterne bliver nødt til at give mening og være 'lækre', fordi de latente brugere typisk kommer til at læse dem med egne - menneskelige - øjne, før de træffer deres endelige beslutning udi køb eller ej. 

Derfor er SEO-optimerede tekster ikke onde. Det er derimod tekster, der udelukkende er skrevet for at please søgemaskiner. 5-8% keyword densiteter og Adsense-optimerede afsnit-størrelser giver måske mening for Google, men det gør de altså sjældent for læsere af kød og blod.

"Investeringen i gode tekster svarer til de mange penge fysiske butikker bruger på en lækker indretning og dygtigt personale. Teksterne er det element, som mest direkte skaber salg." -Mikkel DeMib Svendsen

Ovenstående er ikke ment som et skjult reklamefremstød for min egen skribentbiks, blot en kommentar til den eksisterende debat. Jeg tilbyder et markant anderledes produkt til en anden målgruppe end trådstarter, så der er næppe mange ører at hente for mig i denne tråd alligevel :)

>> Link til Demib's blogindlæg om SEO-tekster.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:08

jeg fik endelig linket til at virke , giver Mikkel ret

Men husk lave tekster på siden bruger vil læse ikke til google robotter .

Derved arbejde som udgangs punkt på forbedre tekster på siden og kun med ideer hvordan det kan forbedres , med gode læse bare tekster der gør bruger køber noget ikke hopper ud ad siden da det er vigtigste er at bruger rammer den korrekte siden fra start af

SEO arkikler til sider linker op til skal formidle et budskab og man skal lære noget af det man læser  derved er viden om dens produkt tit det vigtigste da flere læser disse tekster og du skal lave tekster for mennesker og ikke google robot

Ved du hvor lang tid du bruger på teksten , er de stavefejl fri opsat flot mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:34

Tidsforbrug er forskelligt men udgangspunkt er at det skal fange læseren og der kan da godt smutte en stavefejl, vi er vel ikke ufejlbarlige. Vi prøver og fortælle en historie eller prøver og fortælle læseren hvilke fordele omtalte produkt kan give vedkommende. Eller det kan være af teknisk karakter som visse læsere finder interessant, det er forskelligt

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fireball:

Tidsforbrug er forskelligt men udgangspunkt er at det skal fange læseren og der kan da godt smutte en stavefejl, vi er vel ikke ufejlbarlige. Vi prøver og fortælle en historie eller prøver og fortælle læseren hvilke fordele omtalte produkt kan give vedkommende. Eller det kan være af teknisk karakter som visse læsere finder interessant, det er forskelligt

Jeres egne tekster på forsiden er bare ikke gode nok, og det giver et uprofessionelt udtryk. Der må ikke smutte en stavefejl, når I sælger den ydelse, som I gør. Jeg er ud i det perfektionistiske, når jeg læser, og de "smuttere", der er på Jeres egen side skal bare væk! Om I så kostede 1 krone, ville jeg vælge Jer fra pga. det. Tag lige den professionelle kasket på.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:53

Det står jo enhver frit for og være kritisk, så nu uden at kaste med sten så kunne jo jo også godt finde en focus forretning der skulle have rettet lidt op hist og her.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:06

Det virker ikke som om du tager kritikken til dig. Det er jo for at hjælpe, men ikke mere fra mig i denne omgang....

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du anbefaler jo direkte ikke at prøve os af, for som du skriver at om vi så kostede en krone så ville du ikke købe noget som helst. Det virker mere ondsindet end konstruktivt, og hvis du havde læst tråden, så ville du se at der nok skal blive rettet til, men tingene løber lidt hurtigt lige nu, og vi når det nok.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)