Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerning af konkurents billede i google

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have mere seriøs hjælp skal nu nok skrue ned for arrogancen og ligegyldigheden overfor andre folks arbejde.

Arrogance? jeg spurgte om der var noget der vidste hvor jeg kunne rapporter den konkrete problem stilling - (underforstået til google) hvilket er at der vises et forkert billede i søgeresultat. til det kan man så svare

1. det kan man ikke, fordi...

2. den kan man på følgende måde....

Det var det eneste jeg ville vide, så jeg er bestemt ikke arrogant, men det syntes jeg tilgengæld en stor del af svarene var.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21

Du beder om hjælp til at få fjernet en konkurrents resutlater fra Google ved på den ene eller anden måde at anmelde ham, selv om der ingen grund er til det ud over at du ønsker hans placering.

Hav lidt respekt for andres arbejde, og lav noget som er bedre hvis du vil have hans placering.

Jeg ønsker ikke at give dig svar på dine spørgsmål, og jeg håber heller ikke der er andre som har.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hamburg1991:

jeg har prøvet at bruge knappen i google til at rapporter billede som anstødende, men det er det jo i princippet ikke, det er bare total misvisende og ikke relevant i forhold til google søgeresultat på netop det specifikke keyword.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få det fjernet

Som udgangspunkt kan du godt glemme det. Selv hvis du i teorien kunne komme i kontakt med en Google-medarbejder med rette-tilladelse, skulle du så bevise klart og entydigt overfor vedkommende, at billedet ikke viser den rette strand. Og nej, du skal ikke forvente, at Google bruger ressourcer på den slags.

Trykker du på rapportér som anstødeligt, ender din anmeldelse i en kø, hvor en lavtlønsmedarbejder skal sikre sig, at der ikke er noget "uegnet-for-børn"-materiale på billedet (eller racistisk m.m.). De sidder ikke og kvalitetsvurderer strandbilleder.

Så rådet må være (som andre allerede har været inde på), at bruge krudtet andetsteds. Det giver dig mere værdi for indsatsen end at ærgre dig over det her billede. For lad os bare sige, at artikelkataloget faktisk ville gøre noget ved sagen. Så ville de måske henvende sig til din konkurrent, som så kunne indsætte et billede af den rigtige strand, og så kunne du meget vel være lige vidt.

Videre! Optimér på noget andet og tæsk din konkurrent både på billedet og de andre fronter med tiden.

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:31

Frank Hellerup Madsen:

Som udgangspunkt kan du godt glemme det. Selv hvis du i teorien kunne komme i kontakt med en Google-medarbejder med rette-tilladelse, skulle du så bevise klart og entydigt overfor vedkommende, at billedet ikke viser den rette strand. Og nej, du skal ikke forvente, at Google bruger ressourcer på den slags.

Mange tak Frank, det var det eneste jeg ville vide Yes

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:54

SEO Freelancer:

Du beder om hjælp til at få fjernet en konkurrents resutlater fra Google ved på den ene eller anden måde at anmelde ham, selv om der ingen grund er til det ud over at du ønsker hans placering.

Faktisk var det overhoved ikke min intention at fjerne ham fordi han er foran mig, det er ikke et vigtigt søgeord for mig.

Jeg ville såmænd bare vide om google interresser sig for at de viser et villedende billede eller ej? Frank kunne så fortælle mig at det gør de med stor sandsynlighed ikke, Så nu har jeg et konkret svar at arbejde videre med.

Så du må undskylde hvis jeg åbenbart ikke har formuleret mig på en måde så mit spørgsmålet var klart og tydeligt for alle.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:01

Hamburg1991:
Jeg ville såmænd bare vide om google interresser sig for at de viser et villedende billede eller ej? Frank kunne så fortælle mig at det gør de med stor sandsynlighed ikke, Så nu har jeg et konkret svar at arbejde videre med.
En lille sidebemærkning :) hvor meget indhold tror du der reelt ville være på nettet både hvad angår billeder, tekst, video og meget andet hvis Google ville tage sig af det?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 10:08

KTJ-Media.dk:

En lille sidebemærkning :) hvor meget indhold tror du der reelt ville være på nettet både hvad angår billeder, tekst, video og meget andet hvis Google ville tage sig af det?

At vide at de ikke tager sig af det kan jo også være guld værd Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33

kigget dine links igennem satse kun nærmeste på kommentar links i andre blogs ,jeg må desværre sige , når der laves så ensrette satsning er det værdiløse

kigget på din sides rank med min google toolbar det er meget retvisende med hvad pagerank og din vises i ikke vurderet af google, derved er billedet søgning vigtigere og vis jeg laver en undersider kroatine på min side vil overhale dig på den første grundet min side er langt bedre indekset i google har spredt links meget mere .

gør en ting tag dig samme der skal ikke meget til før du gør din side relevante spred dig med  links og stop med kun ligge ens links ud , desuden ser det ud til nogle link fjernes kan ses på yahoo site seach kan simpelthen ikke finde links på siderne og vis links fjernes og mange som ser ud fra dig af ser det ikke godt ud , derved lige en bedre links strategi som  for aldre af links er afgørende for det virker

Pagerank er selvfølgelige kun retvisende med ikke vurderet af google er der noget der kan forbedres på siden er meget sikker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 10:39

Mikael christiansen:

kigget dine links igennem sats kun nærmeste kun på kommentar links i andre blogs ,jeg må desværre sige , når der laves så ensrette satsning er det værdiløse

kigget på din sides rank med min google toolbar det meget retvisende med hvad pagerank og din vises i ikke vurderet af google, derved er billedet søgning vigtigere og vis jeg laver en undersider kroatine på min side vil overhale dig på den første grundet min side er langt bedre indekset i google har spredt links meget mere .

gør en ting tag dig samme der skal ikke meget til før du gør din side relevante spred dig med  links og stop med kun ligge ens links ud , desuden ser det ud til nogle link fjernes kan ses på yahoo site seach kan simpelthen ikke finde links på siderne og vis links fjernes og mange som ser ud fra dig af ser det ikke godt ud , derved lige en bedre links strategi som  for aldre af links er afgørende for det virker

hvilken side har du kigget igennem? det kan ikke være min, da dine informationer er ikke korrekte, jeg bruger for oeverigt kun MJseo til at tjekke links.

PS: jeg er totalt ligeglad med Pagerank, det der interesser er hvordan min sider ranker i google, og der kan jeg absolut ikke klage

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:52

Hamburg1991:

Mikael christiansen:

kigget dine links igennem sats kun nærmeste kun på kommentar links i andre blogs ,jeg må desværre sige , når der laves så ensrette satsning er det værdiløse

kigget på din sides rank med min google toolbar det meget retvisende med hvad pagerank og din vises i ikke vurderet af google, derved er billedet søgning vigtigere og vis jeg laver en undersider kroatine på min side vil overhale dig på den første grundet min side er langt bedre indekset i google har spredt links meget mere .

hvilken side har du kigget igennem? det kan ikke være min, da dine informationer er ikke korrekte, jeg bruger for oeverigt kun MJseo til at tjekke links.

PS: jeg er totalt ligeglad med Pagerank, det der interesser er hvordan min sider ranker i google, og der kan jeg absolut ikke klage

tJekket denne side http://www.feriekroatien.dk/ , nå vis ikke denne side , hvilken snakker vi så om ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)