Hej, På et specifict og vigtigt søgeord har en af mine "kollegaer" fået et billede frem som nummer et i google billeder og da billederne også vises i det normale resultat er han i princippet nummer 1 over det hele, billede ligger faktisk ikke på hans side men på et artikel katalog. Hvad er problemet? billedet forstiller en strand og har title, Alt text etc for netop denne strand og billedet er publicert i en artikel som omhandler emnet, problem er at billedet forstiller en "bounty strand" sikkert fra et sted i Karibien, som intet har at gøre med den pågælden strand som hans Titel, Alt text og artikel giver udtryk for. jeg har prøvet at bruge knappen i google til at rapporter billede som anstødende, men det er det jo i princippet ikke, det er bare total misvisende og ikke relevant i forhold til google søgeresultat på netop det specifikke keyword. Er der nogen der ved hvordan jeg kan få det fjernet PS: jeg har skrevet til artikle kataloget hvor billedet ligger og gjort dem opmærksom på problement men da billedet trækker en 2-3.000 besøgende om måneden tvivler jeg på at de vil fjerne det.
|
Den nemmeste og bedste måde at få den fjernet på er...... at overgå ham. taaa taaa.
Det er ikke for at være flabet, men et velment råd. Brug den tid du bruger på at tænke på det billede, til at optimere et selv. Det er langt mere givende og positivt :)