Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerning af konkurents billede i google

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Undskyld, men hold da kæft hvor er du utaknemmelig mand. Fy for satan

Pæne ord du bruger!

Utaknemlig? jeg sagde dog udtrykkeligt tak til Frank som svarede på det jeg gerne ville vide(+Martin for den extra bonus), så hvordan kan det være utaknemligt?

Det resterene del at diskution var ikke om et emne hvor jeg havde bedt om hjælp, helt sikkert var det fint info som Mikael kom med, som der sikkert er nogle der kan bruge, men derfor kan du sku da ikke forvente at jeg skal takke for det, du takker vil heller ikke alle som svarer i øst når du spørger i vest?

Eller er det nu en pligt her på amino at man skal bukke og neje og uddele sterner uanset hvor relevant det er?

Så tag lige selv og slap lidt af

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:50

Boysen:

Undskyld, men hold da kæft hvor er du utaknemmelig mand. Fy for satan

Mikael gør intet andet end at forsøge at hjælpe dig....og det er takken?

Ja, grineren.... Mikael serverer guldkorn på sølvfad for ham! Der er vist en der har haft en dårlig dag ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hamburg1991:

Det resterene del at diskution var ikke om et emne hvor jeg havde bedt om hjælp, helt sikkert var det fint info som Mikael kom med, som der sikkert er nogle der kan bruge, men derfor kan du sku da ikke forvente at jeg skal takke for det, du takker vil heller ikke alle som svarer i øst når du spørger i vest?

Eller er det nu en pligt her på amino at man skal bukke og neje og uddele sterner uanset hvor relevant det er?

Hej Hamburg1991

Rolig nu, jeg ved ikke hvad der gør at Mikaels råd får dig til at reagere så negativt, men det ser lidt underligt ud at du takker Martin (du næsten bukker og nejer) for at komme med et råd du ikke har bedt om. Hvorimod Mikaels indlæg reagere du meget negativt på.

Jeg synes ikke det er en pligt at bukke og neje for hinanden her på Amino, men som alle andre steder har vi en pligt til at behandle hinanden ordentligt.

Du kunne have valgt at sige tak til Mikael og så lade være med at følge hans gode råd, istedet vælger du at angribe ham for at forsøge at hjælpe dig - mens du takker Martin for et svar der er ligeså offtopic, det virker underligt og som om du har noget mod Mikael. Det har du sikkert ikke, men det er det indtryk du efterlader.

HUSK: Du siger ikke det du siger, du siger det der bliver hørt.

God weekend
/Brian 

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)