Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Godt men alligevel ikke helt tilfreds - hjælp søges...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Julehandlen er ved at nærme sig - derfor har jeg gennemgået vores webshop med flotte vinglas og set hvilke placeringer vi har på google på de vigtigste søgeord.

"rødvinsglas" - nr. 1-2 på side 1 , alt efter hvilen computer jeg benytter mig af (ligger og kæmper med IKEA)

"hvidvinsglas" - næst sidst på side 1

"champagneglas" - ikke til at finde på de første 10 sider :(

"vinglas" - nr 4-5 på side 1

"vinkaraffel" - nr. 2 på side 1

Mit spørgsmål er således - hvordan får jeg hevet mig frem på side 1 især på champagneglas - det er jo ligesom tæt på sæsonnen for netop denne type glas.

Hvidvinsglas, her vil jeg også meget gerne op ad - og ikke ligge tæt på "nedryknings stregen"

Samtidig vil jeg gerne bibeholde mine øvrige placeringer - sidste år havde vi langt fra disse placeringer og havde en fantastisk julehandel - og jeg kunne forestille mig at det bliver endnu bedre i år, med gode placeringer - økonomien generelt er bedre osv. osv.

Så hvad gør jeg - råd ønskes :)

Alternativt kunne det være der var nogle SEO folk der havde et super tilbud, til at hjælpe mig med og holde niveauet , hvertfald året ud?

Ser frem til at høre fra jer alle sammen.

Bendtsen

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tro du lige skal logge ud af google, og i øvrigt slå personlige søgeresultater fra. Din side er på ingen måde seo klar, og du har ingen af de placeringer du snakker om.

I hvertfald ikke hvis det er siden pondusdenmark.dk du snakker om.

Siden er stort set ikke til at finde på google og du er på ingen måde tæt på at have et seo optimeret site, eller en god placering.

Er ked af jeg må tage håbet fra dig, men det ser sort ud som det er nu.

Opdateret:

Der bør ses bort fra dette da der er tale om et andet site.

Finder det i øvrigt mærkeligt at nogen har lavet en negativ stjerne på indlæget når nu det passer til den side jeg omtaler. Manden linker til pondusdenmark.dk som sin hjemmeside i sin profil, og når der ikke står noget i indlæget må man jo gå ud fra det er den der snakkes om.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:01

Hej Bendtsen

Har du ikke et link til din side?

Jeg vil foreslå dig, at lave et eller flere indlæg på din side om lige netop champagneglas. Og selvfølgelig med link til din side om champagneglas - så tager det nok ikke så længe, før du bliver mere synlig på dette.

Derudover ville jeg f.eks. lave et indlæg her på Amino, med et link direkte til din champagneside (måske et godt Amino tilbud eller lign.), det hjælper bestemt også

Bennie

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:05

seb.:

Tro du lige skal logge ud af google, og i øvrigt slå personlige søgeresultater fra. Din side er på ingen måde seo klar, og du har ingen af de placeringer du snakker om.

Siden er stort set ikke til at finde på google og du er på ingen måde tæt på at have et seo optimeret site, eller en god placering.

Tror nu altså det er siden: http://www.firstglass.dk/group.asp?group=2

Og her er Bendtsen nr. 1

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 10:07

Bennie Larsen:

seb.:

Tror nu altså det er siden: http://www.firstglass.dk/group.asp?group=2

Og her er Bendtsen nr. 1

Giver dig ret. Jeg gik bare ud fra det var den anden side, når nu det er den som der linkes fra i hans profil ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:07

Hej, Bendtsen

Tillykke med dine fine placeringer, som nok skal gavne dig i jule-perioden ;)

Det der skal til er linkbuilding, linkbuilding og linkbuilding for at fastholde dine placeringer og optimere, så du ryger fremad :) Det virker forholdsvist hurtigt, når du allerede ranker godt - det var straks værre hvis du lå side langt-væk og først startede nu 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:26

Hej seb

Det kunne du heller ikke vide - troede faktisk jeg havde været snedig og linke på ordet "flotte vinglas" - har givet dig 5 stjerner, så går det forhåbentlig lige op i sidste ende i dit regnskab :)

og det er korrekt at jeg taler om www.firstglass.dk - så blev lige bekymret da jeg læste dit indlæg, men blev hurtigt mere rolig jo længere ned jeg kom i teksten, og læste de andre indlæg.

Men hvordan kan jeg gøre det bedre, og hvordan fastholder jeg min placering? - er der nogle gode fif - skal der blot flere link kataloger løbende, eller kan jeg gøre helt andre ting.

Det er hovedsageligt på champagneglas og hvidvinsglas, jeg gerne vil fremad :) - giver det nogen mening og linke fra facebook f.eks. - hvad virker ellers?

Håber i kan hjælpe mig lidt, for trods de relativ gode placeringer er jeg stadig meget grøn i SEO :)

Bendtsen

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 16:37

Tak bendtsen. Jeg havde nu nok overlevet uden de stjerner Wink

Som allerede nævnt handler det om links. Det er dem der i dit tilfælde gør udslaget. Hvis du gerne vil give kategorien champagneglas et "boost" så vil jeg råde dig til at lave et link i din signatur med ankerteksten champagneglas til undersiden hvor de sælges fra . Du har næsten 900 indlæg på amino, og det vil helt sikkert kunne mærkes når googler begynder at finde dem.

Ud over det findes der en masse gode muligheder for at lave linkbuilding. Måske en pressemeddelelse med et "snart nytår" tilbud. Disse bliver helt automatisk publiceret flere steder online, og kan være en fornuftig måde at skaffe sig links på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:51

interne links strukturk på siden der linker på siden mod en bestemt side brug anker tekst med dit søgeord i

husk overskrifter hver side h1 med det ønsket ssøgeord i

husk tjek din side for links der ikke virker  , forum linket virker ikke i venstre side bar

indgående links til de andre sider der har det ønsket søgeord i

desuden arbejde og atter arbejde med at få flere links til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:56

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)