Hej Amino Julehandlen er ved at nærme sig - derfor har jeg gennemgået vores webshop med flotte vinglas og set hvilke placeringer vi har på google på de vigtigste søgeord. "rødvinsglas" - nr. 1-2 på side 1 , alt efter hvilen computer jeg benytter mig af (ligger og kæmper med IKEA) "hvidvinsglas" - næst sidst på side 1 "champagneglas" - ikke til at finde på de første 10 sider :( "vinglas" - nr 4-5 på side 1 "vinkaraffel" - nr. 2 på side 1 Mit spørgsmål er således - hvordan får jeg hevet mig frem på side 1 især på champagneglas - det er jo ligesom tæt på sæsonnen for netop denne type glas. Hvidvinsglas, her vil jeg også meget gerne op ad - og ikke ligge tæt på "nedryknings stregen" Samtidig vil jeg gerne bibeholde mine øvrige placeringer - sidste år havde vi langt fra disse placeringer og havde en fantastisk julehandel - og jeg kunne forestille mig at det bliver endnu bedre i år, med gode placeringer - økonomien generelt er bedre osv. osv. Så hvad gør jeg - råd ønskes :) Alternativt kunne det være der var nogle SEO folk der havde et super tilbud, til at hjælpe mig med og holde niveauet , hvertfald året ud? Ser frem til at høre fra jer alle sammen. Bendtsen
|
Tro du lige skal logge ud af google, og i øvrigt slå personlige søgeresultater fra. Din side er på ingen måde seo klar, og du har ingen af de placeringer du snakker om.
I hvertfald ikke hvis det er siden pondusdenmark.dk du snakker om.
Siden er stort set ikke til at finde på google og du er på ingen måde tæt på at have et seo optimeret site, eller en god placering.
Er ked af jeg må tage håbet fra dig, men det ser sort ud som det er nu.
Opdateret:
Der bør ses bort fra dette da der er tale om et andet site.
Finder det i øvrigt mærkeligt at nogen har lavet en negativ stjerne på indlæget når nu det passer til den side jeg omtaler. Manden linker til pondusdenmark.dk som sin hjemmeside i sin profil, og når der ikke står noget i indlæget må man jo gå ud fra det er den der snakkes om.