Senere mener jeg at der skete en fussion mellem Nightleif og et andet firma for at danne Glow.dk
Prøv lige at gå ind på Glow.dk ;)
Formålet med Glow.dk bygger på det gererelle formål for Glows arbejde:
“At fremme det kristne musikarbejde i Danmark og derigennem forkynde
evangeliet om Jesus Kristus for teenagere og unge primært gennem sang
og musik”.
Hvis jeg var dig ville jeg lave kategorier indenfor alle typer af mad. Fx: Mexicansk, spansk, japansk, tapas, brunch, amerikansk osv. Samtidig ville jeg også lave forskellige guide i stil med aok. Fx: De 5 billige, De 5 udendørs, de 5 fiskerestauranter, de 5 koreanske osv.
Det er den slags jeg personlig selv bruger når jeg kigger på restauranter på nettet.
Mange tak for alle rådene. Mange af de ting som bliver nævnt, er faktisk muligheder som kommer i version02 som skulle være klar inden for nærmeste fremtid.
Bliv endelig ved at kommentere, for man kan jo altid bruge konstruktiv kritik:)
Nightleif var sindsygt stort på et tidspunkt. Det var de unges dating.dk og var pionerene i hele det der "tage billeder i byen koncept" og man så deres fotografer over alt.
Havde da også selv profil derinde.. Det tror jeg de fleste unge havde dengang. De startede omkring år 2000
Pionerer var de nu ikke helt, konceptet blev født i DK i 1998 og hed voresby.dk - Jeg var selv med til at starte sitet, det var dog en anelse for tidligt og sitet overlevede kun i 4 år - efterfølgende kom nightleif og gjorde det rigtig godt i et lidt mere modent marked, men der er gået mange år før der var nogen der kunne lave ordenlig forretning på det, der af også de mange sammenlægninger.