Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye søgeportal inden for restaurationsbranchen.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lidt mere kritik

• Når man leder efter en restaurant, bar, o.s.v., dukker der events op for de forskellige steder, istedet for selve de forskellige steders "profil". Hvis dette er formålet, synes jeg ikke at det fremgår klart af siden.
  • Hvis jeres side også skal fungere, som en slags event-kalender, skal i være opmærksom på at i kommer til at konkurrere med Facebook, der har en langt bedre platform til at distribuere disse events. Jeg synes istedet i burde satse på at lave et plugin, så de forskellige diskoteks-ejere automatisk kan importere deres events fra Facebook, eller omvendt. På jeres eventsider, bør der være stor fokus med integration af Facebook, så folk kan invitere deres venner til events, tilmelde sig events, o.s.v.
  • Tag et kig på jeres side, fra en brugers synspunkt. Når jeg besøger siden, undrer jeg mig over hvad jeg skal bruge siden Medlemmer til, hvad jeres Facebook-plugin i højre side gør godt for, hvad jeg skal bruge jeres kommende events i højre side til, o.s.v.

For at være helt ærlig, tror jeg at i ville være bedre stillede ved at holde jer til restauranter og caféer. Valg af diskotek er i høj grad bestemt af hvilke events der foregår og hvor ens venner tager hen, og der er word of mouth og Facebook, simpelthen for dominerende. Men held og lykke med projektet :-)

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at det er et gammelt indlæg, så hvad skete der???

Synes ikke at der har været nogen fornyelse gennem længere tid. Vil helt klart anbefale at du i "Quiz" opdaterer så det ikke er en julequiz længere.

Spændt på om du er i udvikling eller gået helt død. Hvad er dine udfordringer og hvad er grunden til at der ikke rigtig er sket noget på det seneste???

MVH

Mick

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)