Hej Jimi. Selv tak;) Jeg lærer så sandelig også hver dag. BIO-D kan du købe i helsekost butikkerne hvis du bare vil prøve en enkelt flaske. Ecover fås efterhånden overalt, men mener at BIO-D er bedste valg når vi taler om Økologisk rengøring! Jeg køber dog stort ind hos importøren! Jeg sender dig lige en PM omkring min leverandør;) Bedste hilsner Lars Jensen
|
mikmira:Hej Jesper. Ja der er rigtig mange der slår plat på GRØN og ØKOLOGI! Svanemærkede rengøringsmidler er ikke i nærheden af noget som helst økologisk. Der er skåret ned på mængden af skadelige stoffer, intet andet. For at bruge deres egne ord er der ”Reduceret brug af farlige kemiske stoffer i svanemærkede produkter”. Det har heller intet med bæredygtighed at gøre. Jeg håber da heller ikke at den økologiske pølsemand bare har mindre farvestoffer i sine pølser;)
Bedste hilsner
Lars Jensen
Yes Lars,
I second what you say about Svanemærkede, when it comes to skincare products the svanemærkede products still contain the most dangerous cancer causing ingredients, they are (in my eyes) No way safer than any other.
I am under the suspicion that Svanemærk is just some sneaky way to make money of consumers that are just trying to make a safe choice.(just like ecocerts- "natural" certification!)