Sidder lige og leger lidt med en facebook boks. Når jeg prøver at smide den på min hjemmeside, så viser den bare koden og ikke selve funktionen. Det er i mit back-end men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal få det til at virke?
Der hvor jeg smider den ind, det er et sted som ligner dette "skrivevindue" som vi skriver indlæg i på Amino.
Så vidt jeg har fået oplyst fra mine programør, så er det meningen at man skulle kunne bruge disse bokse til alt. Og jeg vil helst gerne have Facebook boksen ind i en af disse bokse. Så hvad er mine muligheder, for jeg kan ikke bare smide et blankt html boks, eftersom de har lavet et back-end system til mig.
Jeg ved ikke om du tjekkede den på hjemmesiden?
Her er en screenshot af hvad jeg har gjort!
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Så vidt jeg har fået oplyst fra mine programør, så er det meningen at man skulle kunne bruge disse bokse til alt. Og jeg vil helst gerne have Facebook boksen ind i en af disse bokse. Så hvad er mine muligheder, for jeg kan ikke bare smide et blankt html boks, eftersom de har lavet et back-end system til mig.
Jeg ved ikke om du tjekkede den på hjemmesiden?
Her er en screenshot af hvad jeg har gjort!
Ja - men ikke midt inde i et HTML-Form elements start Tag :o)
Jeg kan se at du har fået det fixet ved at sætte den rent ind i HTML koden - og jeg kan se at det pågældende form-element også er væk.
Mange gange giver WYSIWYG editorer flere problemer en de afhjælper.
Du skal iøvrigt lige være opmærksom på at dine tre bokse i bunden "wrapper" ned hvis du gør din browser smal. Det ser ikke så godt ud.
Mit eneste problem er faktisk at disse bokse ikke er helt store nok.
Jeg undrer mig lidt over hvorfor jeg ikke kan se disse billeder af mig og en anden som er medlem. Kan det være fordi vi endnu ikke har udgivet fansiden?
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.