Godmorgen :·) Så har jeg taget mig en hjemme arbejdsdag - væk fra telefoner og andet støj :·) I dag vil jeg bruge på at dykke ned i facebook verdenen, og jeg vil rigtig gerne høre dine tanker og ideer.... House of Kids har nu over 11.000 meget aktive fans på vores facebook side. Jeg vil gerne brande os noget mere derinde - og gerne have mere viral markedsføring gennem vores brugere. Vi har haft konkurrencer flere gange - men jeg er lidt træt af det - og det tror jeg faktisk også at en del af brugerne er. Alle gør det efterhånden - og det virker mere og mere som spam. Da facebook er en privatsfære for mange - tror jeg der skal andre ting til. Så hvad findes der af gode applikationer? Og gode ideer? Kom gerne med dit bud på hvordan vores facebook kan blive den foretrukne indenfor børnetøjsbranchen :·) Kh Helle |
Godmorgen Helle..
Egentligt kan jeg vel ikke bidrage med så meget, - for jeg synes du gør det super godt med din butik og dybt imponeret (jeg er så medlem at din facebook gruppe..;-)).. Men noget du kunne gøre, var at få lavet en "Velkommen side" til nye fans, som de lander ind på, hvor du kort præsenterer din butik, og hvad de kan forvente sig ved at blive fan af House of kids.
Måden man gør det på er med :