Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til videre udvikling af vores facebookside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Herg og Meik

Vi vil selvfølgelig gerne støtte op omkring Amino ånden, som vi også holder meget af.

Der er tidligere i tråden beskrevet hvordan man gør - Vi viser bare Helle, at det er muligt at få lavet proffesionelt hos os, hvis Helle ikke har kompetencerne eller lysten til at arbejde med design og kodning. :)

Det var selvfølgelig ikke for at ødelægge tråden, tværtimod. :)

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 08:22

Hej Helle

Jeg har modtaget et link fra en netværks-ven. Jeg har dog ikke har prøvet applikationen, men tror det er en god idé?!?!

Følg videoen (1-2 sider nede) og så kan man vist sætte sin helt egen unikke kode ind?! Du kan lade dem lande på et godt tilbud på din egen side eller lignende...

Jeg glæder mig til at høre, om du får succes med denne idé og om det virker?!?

Kh Trine

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:46

Tak for alle svar og ideer :·)

Jeg har fået implementeret »synes om« knappen på alle vores produkter. http://www.houseofkids.dk/pi/Heldragt-med-regnbuestrib-fra-MOLO-56-CM_28702_2103.aspx

Men når der trykkes på den, så vises den ikke i ens update/newsfeed - kun på ens væg.

Er der nogen som kan gennemskue hvad der er galt?

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 16:01

Hej Helle

Har lige testet. Det virker som det skal, dvs når nogen trykker går det på egen væg - og sendes også ud på venners newsfeeds i den udstrækning Facebooks algoritme synes det skal ud.

Thomas Bigum

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)