Hej Jonas. For at imødekomme et scenarie som du stiller op, så kunne traffic-flowet fra sideA til sideB måske også være interessant for Google, når de tildeler en kvalitetsscore til de enkelte links ;) Er du begravet nederst på en side som er åbenlyst linkmanipulation, eller er du en del af selve artiklen, hvortil der reelt sker et traffic-flow af surfers fra NYTimes til dig. Humlen er vel at ja, nogle former for linkbuilding er sund, men jeg tror ikke på alle former er sund. Så pas på med hvad du laver/får lavet af links. Spam blogs er nok snart i samme bad standing som linkkataloger ser ud til at være, da de reelt set er det samme: en død side med en masse links. Der er ikke noget traffic-flow.. Jeg må tilbage til arbejdet - ha' en god dag, og god vind med projektet! Mvh, |
Seb
Nu bliver jeg snart sur. Jeg har spurgt efter dokumentation 3 gange og hver gang, har du sagt, det er det vigtigste uden at komme med skyggen af dokumentation, der underbygger dine påstande. Hvem er det, der tror Gud er Gud uden at spørge ind til beviser? Du kører på en tyrkertro og vælger ikke at beskæftige dig med fakta.
Ingen tvivl om, at backlinking har været effektfuldt. Derfor begyndte google i 2007 og kigge området efter i sømmene. Først var det linkkataloger der røg og efterfølgende var det blogs. Næste skridt er artikelsamlinger fra sites, som ingen ser der linker videre til andre sites. Noget tyder på, at effekten af slagtningen af linkkataloger og blogs er kommet senere til Danmark, da det ikke er google's primære marked, men fakta er at links får mindre og mindre betydning.
Ergo: hvem har dokumentation på, at linkbuilding stadigvæk har den effekt, som hele branchen går og siger?