Hej Jeg har netop lavet et website med henblik på at få opgaver som freelance grafiker. I den forbindelse kunne jeg godt bruge noget feedback, da det måske kunne føre til flere opgaver. Håber I vil hjælpe:) På forhånd tak!
|
Hej Mette.
Så lige dit indlæg ang. din hjemmeside og noget feedback på den.
Jeg syntes det er en utrolig enkel, flot og meget overskuelig hjemmeside du har fået lavet dig. Men personligt ville jeg måske gerne ha et ansigt på den person som ville yde mig denne service. Jeg er måske nok lidt "gammeldaws" anlagt, men jeg sys det virker meget stærkere og du ville skabe mere tillid hos mig, ved at få sat et pænt billed af dig selv ind. Godt være det er en "falsk" form for tillid til at starte med, men er trods alt det som virker utrolig stærkt på folk, tryghed og tillid.
Det var den ene ting. Den anden var at du måske skulle skrive lidt mere om hvilke løsninger og typer for design som du kunne tilbyde folk. Ved godt du har smidt nogen af dine tidligere opgaver samt at skrive meget kort om hvad du kan og er igang med indenfor denne branche. Men jeg er måske nok lidt "langsom" som forbruger og vil gerne ha serveret det hele fra starten af, og der tænker jeg på, at det måske ville være rart for mig som kunde at kunne læse, se eller høre direkte på din side hvor du har dine stærkeste kræfter.
Den tredje ting er mere sådan et sjovt tips. som jeg tror vil virke. Eller er selvfølgelig helt op til hvad du syntes selv. Det er om du har gjort dig tanker om et evt. video indslag på din hjemmeside. Kunne være et indslag lidt om hvad du kan tilbyde nye kunder. Lidt om hvem du er og hvilke kendskaber og erfaringer du har indenfor branchen.
Men som sagt Mette, dette er kun min "udvidende" mening om et fag som jeg intet kendskab har til. ;) Men blot hvad jeg tror som ville virke på en i forvejen flot og overskuelige hjemmeside.
Håber min feedback kan hjælpe.
Mvh. Jonas Bonde