Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website - www.metteweibrecht.com

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop lavet et website med henblik på at få opgaver som freelance grafiker. I den forbindelse kunne jeg godt bruge noget feedback, da det måske kunne føre til flere opgaver. Håber I vil hjælpe:)

www.metteweibrecht.com

På forhånd tak!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette.

Så lige dit indlæg ang. din hjemmeside og noget feedback på den. 

Jeg syntes det er en utrolig enkel, flot og meget overskuelig hjemmeside du har fået lavet dig. Men personligt ville jeg måske gerne ha et ansigt på den person som ville yde mig denne service. Jeg er måske nok lidt "gammeldaws" anlagt, men jeg sys det virker meget stærkere og du ville skabe mere tillid hos mig, ved at få sat et pænt billed af dig selv ind. Godt være det er en "falsk" form for tillid til at starte med, men er trods alt det som virker utrolig stærkt på folk, tryghed og tillid. 

Det var den ene ting. Den anden var at du måske skulle skrive lidt mere om hvilke løsninger og typer for design som du kunne tilbyde folk. Ved godt du har smidt nogen af dine tidligere opgaver samt at skrive meget kort om hvad du kan og er igang med indenfor denne branche. Men jeg er måske nok lidt "langsom" som forbruger og vil gerne ha serveret det hele fra starten af, og der tænker jeg på, at det måske ville være rart for mig som kunde at kunne læse, se eller høre direkte på din side hvor du har dine stærkeste kræfter.

Den tredje ting er mere sådan et sjovt tips. som jeg tror vil virke. Eller er selvfølgelig helt op til hvad du syntes selv. Det er om du har gjort dig tanker om et evt. video indslag på din hjemmeside. Kunne være et indslag lidt om hvad du kan tilbyde nye kunder. Lidt om hvem du er og hvilke kendskaber og erfaringer du har indenfor branchen. 

Men som sagt Mette, dette er kun min "udvidende" mening om et fag som jeg intet kendskab har til. ;) Men blot hvad jeg tror som ville virke på en i forvejen flot og overskuelige hjemmeside.

Håber min feedback kan hjælpe. 

Mvh. Jonas Bonde

Så længe bolden er rund...... Kan alt ske...!!!!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:13

Hej Mette...

Ja din side jo jo meget simpel, dog pæn... Din reference oversigt indeholder ikke særlig meget, og dvs man ikke rigtig kan placere hvad det er du kan finde ud af... Samt fordi dit navn ikke er kendt i branchen bliver du nød til at forklare/fortælle hvad det er du tilbyder, hvilken service vil man få hvis det er man bruger dig. Og i bund og grund hvorfor det er dig man skal vælge og ikke de andre 7000 freelance grafikere :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:31

Mange tak, det var meget brugbar feedback. Både du og Alexander påpeger, at jeg skal skrive noget mere om hvad jeg tilbyder og det kan jeg godt følge jer i. Jeg skriver både på forsiden og under kompetencer at jeg laver design til websites og tryksager, og føler også at mine referencer giver et godt billede af hvad jeg kan, selvom der er få. Kunne du måske uddybe hvad det er, du godt kunne tænke dig at få uddybet?:)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 10:38

Super flot side.

I min explorer rykker den ene af de 3 kasser sig ned under de andre:

Du kan altid overveje at tage din besøgendes briller på. Det første der møder mig er: Se hvad jeg kan... Du kan i stedet have en sætning om hvad den besøgende kan få... ala Vil du have en ...

Jeg ville hurtigt suse videre, hvis der ikke var foto af dig.

Held og lykke.

Cammilla

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:40

Hej Mette

Her kommer noget kontant men velment feedback:

Jeg synes slet ikke, at det, du kan som grafiker, kommer til udtryk i det grafiske "design" (eller mangel på samme)? (Jeps, det var en indirekte kompliment :-)

Jeg kan jo se, hvad du kan under referencer. Når du kan lave den slags grafiske løsninger, hvordan kan det så være, at din egen side er så upersonlig. Du skal tænke på, at en potentiel kunde afkoder dine kompetencer i samme øjeblik, at vedkommende kommer ind på din side.

Var jeg som reklametekstforfatter klikket ind på forsiden, tvivler jeg gevaldigt på, at jeg overhovedet var nået ind og se dine referencer, og det er da synd og skam :-)

Kort sagt: jeg ville være langt mere ambitiøs. Konkurrencen er hård, så det gælder om at stikke ud af mængden.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 10:46

Hej Mette;

Det er en meget enkelt og flot side (hos mig hopper det ene billede på forsiden godt nok. men ved ikke om det blot er hos mig), når det er sagt så savner jeg nok at kunne se lidt mere ud fra din egen side at du mestre programmerne du ref. til, dit hjemmesidedesign er billedfattig og da der ikke er så mange referance at forholde sig til, vil mange nok afholde sig...

jeg kan godt følge dig i at holde siden enkelt for at dine referancer kommer bedst til udtryk, men så skal der bare være mange flere referancer/cases på, så man kan lære din stil og evner at kende. Vis hvad du kan!! :) Som nyudd. kan det være svært at ha' refererancer nok, men så må du på anden vis, vise hvad du kan lave. lav nogle cases til dig selv. el. tilbyd dig billigt til en snæver målgruppe mod at du må bruge resultaterne til din ref.-liste.

God vind med projektet.

Mvh Annette

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:48

Hej igen...

Som Cammilla skriver, skal du måske lige tage et kig på din side via IE, jeg brugte firefox før hvor det fungere, men i IE så ser det ud som om dine <div> bokse bliver rykket, samt billederne rykker sig til højere.. Det ser ikke særlig pæn ud, samt at det ikke giver den rigtige signal til dine fremtidige kunder..

Ang. dine referencer hvor du viser 4 løste opgaver, kan for nogle tyde på at du er uerfaren, og ikke har lavet så meget igen. Dvs, der vil nogle holde sig tilbage og tage en som er mere erfaren. Hvis det er du skal vise så få eksempler, skal de virkelig også sparke røv. Nogle freelancere viser som dig meget lidt af deres arbejde, men enten er det fordi som tidligere skrevet utrolig dygtige og designet bare suger en til sig, eller også er det fordi de har skabt sig et navn i branchen.

– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:56

Nu tror jeg ved det, din side ser lidt for hvid ud, ja den er måske simpel og stilren.. Men på den anden side ser den også klinisk ren ud. Og det er en smule kedeligt.. Du bliver nød til at ligge lidt at dit hjerte i designet. Nu ved jeg personligt at multimedie design uddannelsen ikke er på særlig høj niveau i forhold til at lærer design, der bliver gennemgået meget, dog i meget små portioner i mange forskellige områder, dvs det er er en smule overfladisk og man kommer aldrig helt ned i dybden.

Du bliver nød til vise hvad du kan, ud over det normale som mange andre kan.

– Oscar Levant

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:02

Kig evt. på denne side. Jeg ved godt, at du ikke har så mange referencer, men det kunne måske alligevel være en løsning at lægge dem, du har, på forsiden ligesom ham her? :-)

http://ideministeriet.eu/

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)