Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sakker bagud i de organiske søgeresultater.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min hjemmeside er begyndt at gå bagud i de organiske søgeresultater.

Jeg er flittig til at melde min side til div. linkkataloger, med unik tekst hver gang. Laver ikke backlinks, og tilmelder mit link til ca. 4-5 kataloger om dagen.

Det har båret frugt i et stykke tid, gik fra side 12 til øverst på side 3, på 6 mdr.

Men nu går det lige så stille bagud. Hvorfor?

Er det fordi jeg har haft en periode på 5 uger, for 2 måneder siden, hvor jeg ikke tilmeldt mit link om træfældning og beskæring, og er det så resultatet af det jeg ser nu?

Er det fordi mit webhotel ikke tillader at jeg skriver i Meta teksten i HTML koderne?

Håber nogen har et par tips om hvad der sker.

På forhånd tak for hjælpen

Peter.............

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være ekspert på området, så kan jeg forestille mig, at det skyldes Googles nye politik omkring linkkataloger. Medmindre de vurderes at være af en særlig høj kvalitet, så konkluderes de nu som værende værdiløse.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være ekspert på området, så kan jeg forestille mig, at det skyldes Googles nye politik omkring linkkataloger. Medmindre de vurderes at være af en særlig høj kvalitet, så konkluderes de nu som værende værdiløse.

Mvh

Thomas

Jeg kan så gøre dig opmærksom på at du har 100% ret! :)

 

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Link kataloger er blevet slagtet i linkværdi.

Danske artikel kataloger har også oplevet problemer den sidste måneds tid.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Læs dette og især denne

/JG 

Fra Lystrup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.traefaelderen.dk/33505111

Det er noget der giver minus

Men generelt, mangler du mere spændende titel tags, den der stråler bedst i Google resultaterne, har tendes til at score flere kliks og på sigt får man også bedre pladsering.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er mange som er begyndt klage over miste sin pacering i google søgninger. ( = færre besøgende sendt fra google)

Kan det være google er i gang med at ændre på tingene... måske er  linkkateloger ved t blive blacklistet ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback:
Jeg synes der er mange som er begyndt klage over miste sin pacering i google søgninger. ( = færre besøgende sendt fra google)

Det er der intet nyt i. Det sker hele tiden. Jeg har hørt den samme sang i over 13 år nu :)

Dem der rammes, når der sker ændringer er hovedsageligt dem, der har optimeret for ensidigt eller benyttet meget kortsigtede strategier. Den første gruppe gør det ofte af uvidenhed, den sidste gruppe bør vide hvad de laver.

De ændringer, der har betydning for hvordan dit website ranker inkludrer både tekniske ændringer og ændringer i indekset. Det sidste sker løbende - hver eneste munit og sekund. Det første sker mindst 2-300 gange om året.

Mange folk glemmer, at det er ændringerne i indekset, der som regel har den største betydning - nye sites kommer til, og dårlige ryger ud. Det ændrer indekset og linkdistributionen - og dermed også resultaterne.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide om du har mange links fra danske link kataloger og om det er noget som du har benyttet i din link building strategi?

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har stort set kun links fra kataloger, og det giver også svare på hans tilbagegang.

som demib siger så er det resultatet af en alt for ensformet strategi.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)