Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flår du dynen af dig om morgenen?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen igen,

Jeg kom til at tænke på, hvad får jer så til at blive sent oppe eller gå i seng tidligt? Nu har vi hørt nogle gode morgenhistorier, men hvad med godnathistorier? :)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er på vej i kanen nu, så der er nok nogle derude der er på vej op, og så må I have en super formiddag :)

Jeg sover oftest 5-7 timer, og vil være oppe ved 11-tiden igen. Det er ikke altid det bliver så sent, det afhænger lidt af hvad jeg er i gang med. Oftest går jeg i seng mellem kl. 02-04.

Jeg er uddannet landmand, og har i mange år stået op mellem 04-07, så jeg kan sagtens vende den om. De sidste 4-5 år mens jeg har drevet webshop, har min rytme været ret ustabil.

Men jeg har aldrig haft det godt med at gå tidligt i seng, heller ikke når jeg skal tidligt op. Så tager jeg en middags lur i stedet, eller sover den ud engang imellem, som jeg tit gjorde mens jeg var i landbruget. Sådan fungerer jeg bedst, jeg hører absolut til i B-gruppen. Jeg føler faktisk jeg har det bedre om aftenen og natten.

Jeg kender iværksættere, der går i seng kl 22. Det vil tage meget lang tid før jeg kunne vænne mig til den slags i det lange løb, jeg ville føle, jeg hele tiden snyder mig selv for en af de gode ting i livet...at få lov til at blive længe oppe. Jeg er åbenbart ikke kommet videre mentalt, hvad det angår, siden jeg var lille knægt, for mig ville det være en straf at skulle i seng hver dag kl 22 :)

 

Billigt Hundeudstyr Online

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Godmorgen igen,