Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flår du dynen af dig om morgenen?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen igen,

Jeg kom til at tænke på, hvad får jer så til at blive sent oppe eller gå i seng tidligt? Nu har vi hørt nogle gode morgenhistorier, men hvad med godnathistorier? :)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er på vej i kanen nu, så der er nok nogle derude der er på vej op, og så må I have en super formiddag :)

Jeg sover oftest 5-7 timer, og vil være oppe ved 11-tiden igen. Det er ikke altid det bliver så sent, det afhænger lidt af hvad jeg er i gang med. Oftest går jeg i seng mellem kl. 02-04.

Jeg er uddannet landmand, og har i mange år stået op mellem 04-07, så jeg kan sagtens vende den om. De sidste 4-5 år mens jeg har drevet webshop, har min rytme været ret ustabil.

Men jeg har aldrig haft det godt med at gå tidligt i seng, heller ikke når jeg skal tidligt op. Så tager jeg en middags lur i stedet, eller sover den ud engang imellem, som jeg tit gjorde mens jeg var i landbruget. Sådan fungerer jeg bedst, jeg hører absolut til i B-gruppen. Jeg føler faktisk jeg har det bedre om aftenen og natten.

Jeg kender iværksættere, der går i seng kl 22. Det vil tage meget lang tid før jeg kunne vænne mig til den slags i det lange løb, jeg ville føle, jeg hele tiden snyder mig selv for en af de gode ting i livet...at få lov til at blive længe oppe. Jeg er åbenbart ikke kommet videre mentalt, hvad det angår, siden jeg var lille knægt, for mig ville det være en straf at skulle i seng hver dag kl 22 :)

 

Billigt Hundeudstyr Online

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Godmorgen igen,

Jeg kom til at tænke på, hvad får jer så til at blive sent oppe eller gå i seng tidligt? Nu har vi hørt nogle gode morgenhistorier, men hvad med godnathistorier? :)


Altså - jeg synes natten er rar. Der er mørkt udenfor og lyst indenfor. Det er som en omvendt hule :-) Der er ingen forstyrrelser, overhovedet. Internettet er stille. Ingen mails. Ingen telefonopkald og aldrig aftaler ... men det handler helt klart om, at jeg bare er klarest i hovedet om natten/sent om aftenen.  Der foregår et-eller-andet på et biologisk plan, der gør at ligemeget hvad tid jeg i øvrigt er stået op, og hvor træt jeg har været i løbet af dagen, bliver jeg pivfrisk kl. 22 ... og det er bare helt klart sjovest at arbejde, når man er frisk :-) Så jeg vender den så jeg kan arbejde om natten, når det passer ind i mine øvrige planer. 

 

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Går sjældent i seng før kl. 03:00, jeg får også lavet mest ud på de sene timer. Et par gange om ugen står jeg op kl. 06:30 og afleverer unger, som idag. Efterfølgende tænder jeg PC´en og tjekker de tidlige mails og napper så en morfar på et par timer eller 3. Hver anden weekend passer jeg mit bijob som natportier fredag og lørdag fra kl. 23:00 - 07:00. Det er faktisk på jobbet at jeg får lavet mest til mit eget firma, da det er rimelig frit og der sjældent er så meget at lave. Jeg har som regel en lang liste med hængepartier jeg skal nå, de weekender jeg arbejder.

Kaffe: Kan sagtens gå en dag uden kaffe, men i mine arbejdsweekender er jeg storforbruger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

fed tråd! må indrymme at jeg også er den sene type. går sent i seng, står sent op. har heller ikke så meget gang i forretninger som jer andre, og skolen skal jo passes (der står jeg selvfølgelig ikke sent op. :P kun en gang i mellem)

anyways, hvor ville det være fedt at høre morgenhistorierne fra Martin Thorborg, Mikkel DeMib eller måske Rosenstand og Morgens Nørgaard. kunne godt tænke mig at høre hvad de gør - sent i seng, tidligt oppe, masser af kaffe, skipper natten - oder was? :) måske ingen af delene

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
 


Altså - jeg synes natten er rar. Der er mørkt udenfor og lyst indenfor. Det er som en omvendt hule :-) Der er ingen forstyrrelser, overhovedet. Internettet er stille. Ingen mails. Ingen telefonopkald og aldrig aftaler ... men det handler helt klart om, at jeg bare er klarest i hovedet om natten/sent om aftenen.  Der foregår et-eller-andet på et biologisk plan, der gør at ligemeget hvad tid jeg i øvrigt er stået op, og hvor træt jeg har været i løbet af dagen, bliver jeg pivfrisk kl. 22 ...

Ja - jeg ku' ikke have sagt det bedre selv. Det er nøjagtigt sådan jeg har det!!
Når klokken er 22 så kan jeg klare det hele. ALLES:-) Jeg ved ikke hvad der sker med mig - men jeg bliver simpelthen så overdrevet konstruktiv, at jeg kan blive helt frustreret over at hele verden er på vej i seng, når vi nu lige skulle få styr på hele universet på én nat.

Jeg får godt nok ikke rigtigt lov til det - for når telefonen ringer fra kl. 9 om morgenen og der er møder og alt muligt andet palaver - så er der bare ikke plads til lave nat om til dag. Så jeg tvinger mig i seng mellem 1 og 2 og står som regel op lidt i 8. Det første jeg så gør, når jeg står op er at se nyheder - imens jeg læser flere nyheder på computeren.
Som regel har jeg min telefon med i seng (altså på natbordet:-)) og jeg har svært ved ikke lige at tjekke mine mails på den, når jeg vågner i løbet af natten.

Det er et skråplan - I know...

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Aftenvaner...

Om aftenen er der ro, ungerne sover, manden ser fodbold i fjerneren, jeg sætter mig med en sotr kop the og alle idéer, der er støvet op i løbet af dagen, kan ikke vente til næste dag med at blive afprøvet. Jeg skal liiiiiiige lave det og det... Man skulle tro at alle selvstændige sidder ved deres skærm om aftenen. Det er faktisk her, der kommer flest mails, synes jeg. På det tidspunkt er der mest liv!

Men uanset om hvordan man vender og drejer det, så bliver jeg nød til at forene mit selvstændige arbejde med et almindeligt familieliv, med børn der skal afsted til rette tid om morgenen, indkøb, fritidsaktiviteter osv. Derfor passer jeg sengetider, så vidt jeg nu kan. Det hjælper selvfølgelig en del at man kan være fleksibel og handle midt på dagen, hvis tiden er til det. Men livet skal passes! For den eneste det går ud over i sidste ende er: MIG SELV!

:-) Dorthe

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står op kl. 6.50 og kun fordi ungerne skal i skole, ellers havde jeg venter til 7.30 :-)
Jeg går i seng ved 11 tiden og jeg SKAL have min 8 timer.

Da jeg var yngre, så kom jeg senere i seng, men jeg har aldrig stået tidligt op, den slags gider jeg ikke :-)

Dbh Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Går i seng omkring kl. 23.30-24 (der er selvfølgelig undtagelser - især de dage hvor børnene har været ekstra sindssyge Big Smile). Kl. 5 skal den mindste have noget morgen-mælk, så han skal lige hentes. Derefter småsover vi til kl. 6 - 6.20 hvorefter jeg smutter i bad, og så skal morgenen i gang med mad til børnene, de skal i tøjet osv. Da kæresten er HF-læreer smutter hun ud af døren kl. ca. 7 de fleste morgener, så afleveringen står jeg for.

Jeg plejer at være rimelig aktiv om aftenen/natten, men efter børnenes tilkomst, er kommer trætheden snigende Stick out tongue

Nå, arbejdet kalder :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt og se alle de forskellige svar Smile


Jeg sidder normalt og arbejder på mine projekter til 23 - 24 stykker i hverdagene, og i weekenderne kan det godt blive meget sent, hvis det jeg har gang i er meget spændende. Nu er jeg ikke det store morgen menneske men står alligevel op kl. 6,30 (for at kunne nå i skole), men jeg skal lige ind forbi computeren hver morgen inden jeg forlader huset.

Ligegyldigt hvor meget jeg brænder for et projekt, synes jeg bestemt ikke det er morsomt at stå tidligt op for, men jeg arbejder gerne sent. Smile

 

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)