Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flår du dynen af dig om morgenen?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

en ting er sikkert. Jeg kan ikke arbejde før jeg har fået kaffe.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

sniksnak:

en ting er sikkert. Jeg kan ikke arbejde før jeg har fået kaffe.

Haha. Kaffekoppen er altså også en god ven når man sidder langt ud på natten.
Jeg så også at Michael her fra Amino havde tilbud på sin hjemmeside: rigtigkaffe.dk
Jeg overvejer stadig at købe et stort bundt :D

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lever allerhelst om natten - og vil helst arbejde fra omkring kl. 22.00 - 06.00 (hvis min arbejdsdag kun skal være 8 timer) :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Rune

Nu arbejder jeg meget fysisk, så derfor, bliver den desværre ikke så sen. Men har jeg travlt, så kan den hurtigt blive omkring de 1-2 stykker om natten, men prøver at holde den før 24.....

Og nogle gange, så er det op igen kl 4 for at få pakket det, og leveret det inden jeg skal videre på arbejde. Men ellers står jeg op omkring 5.30. Og der står den på kaffe....masser af kaffe.

Jeg er ikke typen der flår dynen af, mere den type som vælter ud af sengen, og tænker at nu dør jeg.

/Kenneth

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

sjov tråd! :-)

Jeg er kommet ind i en rytme der gør at jeg arbejder allerbedst om aften, så klokken kan let blive 1-2 stykker før jeg ser dyner. springe ud af sengen hører IKKE til mig hverken hverdag el. weeekend..  min mand skal kalde et par gange, og til sidste bliver den 4-årige sendt ind med hyggesnak, kys og kram - det virker :) så er typisk oppe kl 07.00-07.15 hvor pc'en straks tændes og en god kop kaffe brygges. slow starter...

God morgen til alle :)

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som freelancer variere det meget, det er svært at holde fri hvis der liiiige er et eller andet der skal ordnes. Derfor kan den hurtigt variere imellem 23-03 desværre! Det går så også udover tidspunktet man står op på, men som regel plejer jeg at holde den til en 8 stykker, så man kan være med på arbejdstimerne og blive kontaktet. :)

Dagen går uden tvivl ikke igang før man har fået den første kop kaffe i hånden! :)

 

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Søvnrytmen har skiftet en del, og jeg har i nogle perioder arbejdet 16 timer i døgnet, og i andre perioder har jeg sovet 16 timer ;) Generelt arbejder jeg bedst foran pc'en om aftenen og ud på natten, da jeg har den fornødne ro på dette tidspunkt. Om dagen er det mere fysiske ting og møder mm. der skal klares, og så er der da også tid til familien, som i sidste ende er det vigtigste.
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig ang. det med kaffe, det er nu en rar opfindelse.

Da jeg til dagligt arbejder i butik med skiftende arbejdstider, er det svært helt at overholde rytmen, men typisk står jeg op kl. 06.30 sammen med fruen og starter op for en ordentlig spand kaffe og tænder computeren. Så afsted på arbejde 08.45. Om aftenen "hunter" jeg typisk fra 21.00 til 01.00

Mht. til at flå dynen af om morgenen, så vågner jeg tit lige et par minutter før mit vækkeur ringer og så er det bare op;) det er som regel kun lørdag og søndag jeg lige får trykket på snooze.

Go dag til jer alle   

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at arbejde til sent ud på natten, tilstræber jeg at stå op tidligt om morgenen. Det føles lækkert at stå op mellem 3 og 5 om natten, hvor alle andre sover, og vide at man har en lang dag foran sig, og med de timer man har inden virksomhederne åbner, kan være et skridt foran konkurrenterne.

Desuden er det dejligt stille. Stod op kl. 3:30 i forgårs og havde allerede klaret al administration inden kl. 8, hvor jeg så roligt begyndte at ringe ud til virksomhederne, for at fortælle om vores koncept.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sover ca. ved 00.00 og står op ved 8.00 tiden men det kan skifte lidt. 

For at nå så meget som muligt har jeg altid en arbejdsliste som jeg laver før jeg går i seng til næste dag. Super smart for så kan man undervejs krydse af hvad man har lavet :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)