Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det sender et signal !

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)
Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver man idømt livsvarigt fængsel i Danmark er det justisministeriet der afgør om man bliver lukket ud igen efter f.eks. 16. I praksis er det justisministeren der skal sige god for dette.

I stedet for livsvarigt fængsel kan man blive idømt forvaring på livstid. Så er vi som samfund sikre på at den pågældende ikke gør nogen skade igen.

At du er parat til at ofre 1 udskyldig for at 1000 skyldige kan få deres rette straf. Ja det taler helt ærligt for sig selv. Det virker sku ikke særlig kløgtigt. Jeg håber det er udtryk for at du er en anelse ophidset.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:56

uskykdig uskykdig uskykdig uskykdig uskykdig??

Hvorfor fokusere alle på dem som er uskyldige ?

Lad os heller blive enige om at retssystemet  i DK fejler i en lang række sager!

Jeg vil give Martin ret i at man skal sætte dem  væk og tage alle gode, desværre sker det modsatte i dag og det er her jeg mener det fejler!!

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Vi fokuserer netop paa uskyldige idet retsstaten er til for det samme, at beskytte uskyldige mennesker.

Ret = retfaerdighed, lov, orden

Stat = tilstand af, stoerre end individ

Altsaa en fast og stabil tilstand af ret som lovlydige borgere uanset hvad kan foelse sig beskytte af. Uskyld er tungere end skyld, derfor lader man tvivlen komme den mistaenkte til gode.

Man er uskyldig indtil det modsatte er bevist. -Og nogle gange viser det sig at et bevis er forkert. Saadan er det og hurra for det.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:02

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:04

Sameh Niazy:
Man er uskyldig indtil det modsatte er bevist. -Og nogle gange viser det sig at et bevis er forkert. Saadan er det og hurra for det.

Så prøver jeg på en anden måde, hvad mener du så er den rette straf for en som laver indbrud i et hus bagbinder konen og slår manden ihjel? Det er bevist at makkeren er skyldig

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:05

Von Vorre:
Det er så den liste af "ærede demokratier" man gerne vil have Danmark på ?

Jeg er lutter øre ? hvad vil du så gøre ?

Sende dem i svømmehallen med burger og fritter ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:06

DesignYOU:

Sameh Niazy:

Så prøver jeg på en anden måde, hvad mener du så er den rette straf for en som laver indbrud i et hus bagbinder konen og slår manden ihjel? Det er bevist at makkeren er skyldig

/allan

6 måneders fængsel med god opførsel.
Med bredbånd, tv, mad og løn.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

Bogstaveligt talt livsvarigt faengsel, uden mulighed for loesladelse.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:08

Hvad med Lundin? Hvis USA havde gjort sin pligt havde en mor og hende 2 børn levet idag...Lundin har slået 4 mennesker ihjel her iblandt sin egen mor!

En vis herre fra esbjerg voldtager og slår en kvinde ihjel og smider hende i havet som affald ..

Jeg kunne fortsætte men hvad skal vi med personer som disse ?

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tiden er din ven eller din boeddel. Hvis tiden frembringer beviser for at en doemt er uskyldig saa er det den doemtes held og ret. Omvendt hvis tiden ikke frembringer bevis, tja saa maa tiden vaere den doemtes boeddel.

Ingen andre end tiden har "ret" til at vaere boeddel.

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)