Og dertil kan du sætte en medicinsk kasteration, med noget medicin som man vist ikke rigtig kender følgevirkningerne af, men det giver nogle spændende fysiske reaktioner. Iøvrigt medicin, der vist ikke må bruges ude i det rigtige samfund. Og det er vel en ganske passende straf, at man ikke aner om man kommer ud, og at kroppen er fuldstændig smadret af medicin, hvis det skulle ske. Jeg kender også et par fængselsbetjente, og de giver ikke udtryk for helt samme sommerferielejr, som der ellers diskes op med i tråden. Men de har nok bare for meget respekt for deres medmennesker, til at de reelt burde have det job.
|
Det er sjovt som det kun er den ene sætning i mit oprindelig indlæg som der bliver kommenteret på, men pyt med det....
Hvis man læser mit indlæg skriver jeg faktisk i starten at dem som jeg skal syntes skal have dødsstraf er folk hvor der ikke er nogen tvivl - DNA, tekniske beviser og/eller erkendelser - om at det er dem som har begået denne forbrydelse. Her snakker jeg ikke om han som stjæler en pose slik nede i brugsen, men derimod om dem som ødelægger familiers liv enten ved at begå mord, voldtægter, pædofile osv. osv.
Samtidig er min mening stadig at hvis folk vidste at det ville koste dem deres liv, eller som andre mener resten af livet bag tremmer på "vand og brød" så ville nogen af dem ikke begå den forbrydelse, men hvis de kan slippe med 6 måneder så kan det jo næsten betale sig for dem hvis der er nogen "de vil af med"...
Jeg stopper her.
MvH
Henriette