Jeg har forstået at du syntes det var forkert af mig at oprette tråden. Det var også imod Aminos regelsæt, og derfor valgte MT at udnytte muligheden til at tage en frisk debat omkring hvorvidt det er iorden at hænge nogen ud på nettet før de er dømt, eller for den sagsskyld efter... Derfor har den nuværende tråd som sådan ikke så meget at gøre med den oprindelige tråd, og jeg da på ingen måde trækker denne debat ind på det personlige ved at hænge en mand jeg er overbevist om er svindler ud på nettet i den oprindelige tråd... Jeg skriver klart og tydeligt, at jeg meget gerne vil forklare sagen og give flere uddybende detaljer men ikke mens politiefterforskningen stadig står på, det vil jeg afvente med... Men da jeg syntes det er meget grov svindleri, og jeg ved han forsøger at svindle andre vælger jeg at oprette en tråd hvor i jeg tilbyder folk der kunne have risiko for at ende i fælden hos ham at få navnet på ham, det var mit motiv... Og det kan man betragte som man vil... Men for lige at opsummere min mening til emnet, så syntes jeg det er en skam at det ikke er lovligt at advare hinanden, jeg ville være for at lovliggøre denne slags tråde, så må det være op til hver enkelt at vurdere hvorvidt de er enige i udmeldingerne... Selvfølgelig skal det ikke misbruges, men jeg mener i dette tilfælde hvor der er tale om en mand med en fortid for lignende sager, samt det faktum at han bliver anholdt og tiltalt for bedrageri, at jeg kan være rimelig sikker i min sag når jeg kalder ham for svindler, derfor føler jeg det ikke umoralsk at sige, og syntes det OK. Det er min holdning til emnet, og mit svar til debatten... Og med den hopper jeg af toget her, for har virkelig ikke mere at tilføje, de sidste 50 indlæg har mere handlet om at save hinandens indlæg ned og få det sidste ord end det har handlet om det emne der var lagt op til debat... Så nu vil jeg hoppe i seng, sov godt |
The-shop.dk:Mikael christiansen:Det synes jeg var et forkert valg , at starte ud med tråden , for det formidler ingen viden
Du trækket det ind på det personlige , der en svindler i blandt os og det er før person er dømt
Nu det dit valg at køre på at formidle videre hvordan man ikke bliver snydt
Vi - jeg prøver at overbevis dig om du skal skrive , hvordan man ikke bliver snydt og denne viden formidler vi .- jeg videre til dig , at dette er den bedste viden du kan formidle videre .
Korrekt debatten køre meste om det ok at skrive dårligt om nogle før de er dømt
Dog forstår jeg ikke hvorfor du ikke køre hårdt på at formidle din viden videre hvordan man ikke bliver snydt for der findes mange der snyder
Jeg har forstået at du syntes det var forkert af mig at oprette tråden. Det var også imod Aminos regelsæt, og derfor valgte MT at udnytte muligheden til at tage en frisk debat omkring hvorvidt det er iorden at hænge nogen ud på nettet før de er dømt, eller for den sagsskyld efter...
Derfor har den nuværende tråd som sådan ikke så meget at gøre med den oprindelige tråd, og jeg da på ingen måde trækker denne debat ind på det personlige ved at hænge en mand jeg er overbevist om er svindler ud på nettet i den oprindelige tråd...
Jeg skriver klart og tydeligt, at jeg meget gerne vil forklare sagen og give flere uddybende detaljer men ikke mens politiefterforskningen stadig står på, det vil jeg afvente med... Men da jeg syntes det er meget grov svindleri, og jeg ved han forsøger at svindle andre vælger jeg at oprette en tråd hvor i jeg tilbyder folk der kunne have risiko for at ende i fælden hos ham at få navnet på ham, det var mit motiv... Og det kan man betragte som man vil...
Men for lige at opsummere min mening til emnet, så syntes jeg det er en skam at det ikke er lovligt at advare hinanden, jeg ville være for at lovliggøre denne slags tråde, så må det være op til hver enkelt at vurdere hvorvidt de er enige i udmeldingerne... Selvfølgelig skal det ikke misbruges, men jeg mener i dette tilfælde hvor der er tale om en mand med en fortid for lignende sager, samt det faktum at han bliver anholdt og tiltalt for bedrageri, at jeg kan være rimelig sikker i min sag når jeg kalder ham for svindler, derfor føler jeg det ikke umoralsk at sige, og syntes det OK. Det er min holdning til emnet, og mit svar til debatten...
Og med den hopper jeg af toget her, for har virkelig ikke mere at tilføje, de sidste 50 indlæg har mere handlet om at save hinandens indlæg ned og få det sidste ord end det har handlet om det emne der var lagt op til debat... Så nu vil jeg hoppe i seng, sov godt
Så har vi lært det at vi første skal formidle viden mod enkel personer videre dog før de er dømt
vi har også lært at det vi skal lære hinanden som iværksættere er råd hvordan vi undgår sådan nogle personer, for der findes 1000 vis sådan personer der snyder andre og det hjælper ikke meget at advare mod en person, da en grundviden hvordan man ikke bliver snydt af andre kan redde os fra de mange flere andre der findes i samfundet der snyder os andre iværksættere , dette kunne hjælpe os alle frem som iværksættere
Bliv gratis medlem