Det er selvfølgelig ment i forhold til at ytre sig på forums, hjemmesider, blogs mm... Folk må skam tænke det de vil, bare de holder det for sig selv ;D |
Hej Thorborg,
Som nogle nævner, er det under en mistanke, at manden bliver anholdt, men at han ikke er dømt, gør ham automatisk uskyldig.
Det er ikke Aminos arbejde at dømme personer eller firmaer, men Aminos arbejde, at afvente resultatet af en eventuel dommer kendelse.
Jeg indrømmer blankt, at jeg selv ønsker at vide hvem manden er, men ikke har det ringeste kendskab til anklageren. Er han en konkurrent? Er han troværdig? Er det en personlig sag mellem dem begge?
Der er mange spørgsmål og mener Amino må vente og finde ord fra en eventuel retssag og derfra dømme, udelukke, reklamere o.s.v.
Jeg er indforstået med, at Amino har et ansvar, men mener den er baseret på loven.
Selv har jeg til tider lyst til, at udhænge folk eller firmaer, men er ikke selv dommer og kan ikke tilbyde retskendelser. Dertil har jeg en advokat, som kan råde og vejlede mig i min gøren.
Dertil kan nævnes, at hvis advokaten mener det forsvarligt, kan Amino annoncøren af dette angreb fortælle, at han har anlagt sag mod en person eller firma, som er Amino bruger. Derfra kan vi jo selv drage os en mening eller kontribuere med viden, som kan have vigtighed i den enkelte sag.
Vedkommendes historie har intet at gøre med den nuværende sag, det er et emne for Ekstra Bladet.
Antonio
Bliv gratis medlem