Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 7 ud af 13 (126 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Og så kom man frem til sagens kerne - hvilket var de tilkendegivelser M.T. bad om og han så kan vurdere og derefter vælge at gøre det han mener er bedst for Amino.

Er du altid provokerende eller er det den tid på måneden?

Jeg skrev lige efter MT valgte at tråden skulle handle om for og imod min mening om emnet, længe før du begyndte at kommentere i tråden...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

The-shop.dk:

Er du altid provokerende eller er det den tid på måneden?

Nogen finder det provokerende at man holder sig til sagens kerne og andre ikke. Jeg kunne nok komme med noget der ligner 200 eksempler på ligegyldigheder på Amino den sidste måned, og derfor er der aktører der bliver mindre aktive.

Indlæg som du har startet denne tråd med, er for mig et ligegyldigt indlæg som automatisk er med til at jeg bruger mindre tid på Aminom hvorfor jeg derfor tilkendegiver min holdning så M.T, har forskellige input til hvilken disposition han ønsker at foretage i sin beslutning når der skal vægtes for og i mod.

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:59 | Låst
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Lad os prøve ikke at blive personlige og holde os til emnet.
Der er mange delte meninger og derfor er det en super spændende tråd.
Så lad os holde det informativt og sobert.

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:09 | Låst

Guderne skal vide at jeg har haft mine problemer med Lagersalg, eller rettere hans sprogbrug, men det er holdt sobert her, og han sågar fået mig til at skifte mening i den her sag-

Så det sagt.

Lad os vente til den retssag er overstået, og så må det jo gå som det går i mellemtiden. Thats life

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Dragør
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:12 | Låst

Hej The-Shop

Jeg sidder selv i den situation at vi har haft en bedrager/svindler som har "glemt" at aflevere udstyr tilbage ved en udlejning. Ved en søgning på hans navn på Google dukkede der ikke noget op, og det er jo klart hvis ingen står frem med en udtalelse om manden uden han er dømt i retten først.

Problemet er at vi og politiet ved hvem manden er, men han eksisterer ikke på de registrede adresser. Derfor kan han ikke blive stillet for retten eller komme med sin forklaring, da man ikke kan finde ham. Møder politiet ham på gaden forholder det sig sådan at de ikke kan anholde ham for bedrageri, men kun give ham besked på selv at kontakte politiet for at få sagen ud i et videre forløb. Ifølge politiet har manden flere bedrageri anmeldelser bag sig, men endnu ingen dom. Jeg ved selvfølgelig godt dette er en lidt anden sag, men pointen er at retssystemet nogle gange fungerer for langtsomt eller mindre optimalt, og derfor kunne en advarsel måske redde en del for mange, både private og firmaer.

Folk er jo f.eks. glade for at kunne søge på nettet om firmaer har gjort det godt eller dårligt, denne mulighed bliver tit hyldet - men, hvem siger at den utilfredse kunde som har skrevet dårligt om firmaet har ret i sin klage. Denne er sjældent fulgt op med en dom eller anden dokumentation som entydigt viser at kunden har ret.

Jeg synes det er den rigtige måde du her har grebet det an på med at fortælle folk lidt om situationen og hvad der skal passes på med, uden at du navngiver personen på forum. Det er efter min mening helt i orden at folk som risikerer at blive svindlet af samme person og som evt. også har interesse i varepartier kan kontakte dig for et navn og dermed måske undgå økonomiske tab. Det er faktisk en helt reel mulighed du bruger til at advare folk, uden at hænge nogen ud direkte.

Mvh-

Daniel Holsko | Vanilla Sound & Light Production

Vanilla sound & Light Production | Udlejning af Lyd, Lys & AV udstyr!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:26 | Låst

I forhold til "tvivl" kan jeg iøvrigt meget anbefale filmen "Doubt", med Meryl Streep i endnu en fantastisk præstation. Det er en film der i den grad går i dybden med hele dette emne ... hvornår er man sikker, hvornår er man i tvivl ...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2243
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:31 | Låst

God film Yes

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:24 | Låst

Hej Thorborg,

Som nogle nævner, er det under en mistanke, at manden bliver anholdt, men at han ikke er dømt, gør ham automatisk uskyldig.

Det er ikke Aminos arbejde at dømme personer eller firmaer, men Aminos arbejde, at afvente resultatet af en eventuel dommer kendelse.

Jeg indrømmer blankt, at jeg selv ønsker at vide hvem manden er, men ikke har det ringeste kendskab til anklageren. Er han en konkurrent? Er han troværdig? Er det en personlig sag mellem dem begge?

Der er mange spørgsmål og mener Amino må vente og finde ord fra en eventuel retssag og derfra dømme, udelukke, reklamere o.s.v.

Jeg er indforstået med, at Amino har et ansvar, men mener den er baseret på loven.

Selv har jeg til tider lyst til, at udhænge folk eller firmaer, men er ikke selv dommer og kan ikke tilbyde retskendelser. Dertil har jeg en advokat, som kan råde og vejlede mig i min gøren.

Dertil kan nævnes, at hvis advokaten mener det forsvarligt, kan Amino annoncøren af dette angreb fortælle, at han har anlagt sag mod en person eller firma, som er Amino bruger. Derfra kan vi jo selv drage os en mening eller kontribuere med viden, som kan have vigtighed i den enkelte sag.

Vedkommendes historie har intet at gøre med den nuværende sag, det er et emne for Ekstra Bladet.

Antonio

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 14:26 | Låst

[

Antonio Forteza:

Vedkommendes historie har intet at gøre med den nuværende sag, det er et emne for Ekstra Bladet.

Jeg har ikke offentligt udbasuneret min histore, så den kender du ikke meget til...

Jeg er blevet snydt, jeg er vred og i den forstand ikke troværdig kan man vel mene... Men jeg har oprettet tråden for at advare andre mod denne person så andre ikke ender i samme situation som jeg selv, og jeg mener jeg har rigeligt med grundlag dertil, personen blev anholdt og sigtet inden jeg forlod stedet, og det er ikke noget politiet gør med mindre der virkelig er grundlag for det.

På grund af at den omtalte person har en række sager i sin fortid vælger politiet at gå ind i sagen og behandle den som en politisag ellers havde der været tale om en civilsag, det at politiet vælger at anholde ham og bruge ressourcer på sagen mener jeg da i allerstørste grad peger på at der nok er noget om det..

Desuden så er det her et tilbud til de Amino brugere der handler varepartier om at sortere et brodent kar fra deres samarbejdsliste, så hvis man er imod det, så står det en frit for at lukke øjnene og hoppe videre til næste tråd..

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 14:37 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig skal han afsløres offentligt. Så har han også en mulighed for at forklare sig. En offentlig afsløring er i alles interesse og det giver mulighed for at konstruktiv vurdering af en mulig samarbejdspartner.

At man fortæller sin egen version og oplevelse af en sag har intet med injurier at gøre, så det skal man ikke være bekymret for. Injurier sager bliver desuden meget sjældent til noget, så det skal man heller ikke bekymre sig om.

Folk burde gro et par nosser i stedet for at sidde og tude om injurier. Så snart ordet "advokat" bliver nævnt så pisser folk i bukserne og det er fandeme til at brække sig over.

xxx

Side 7 ud af 13 (126 indlæg)