Meget umoden kommentar, og du fortsætter i jeg-jeg-jeg-jeg.. termonologien.
Når noget er for godt til at være sandt, så er det som regel også sådan. Den sidste idiot er ikke født endnu, og der vil fortsat være fantaster der tror de kan købe iPhones til 99 dollars i Kina eller. Emnet er, skal det være på Amino eller ej: Mit svar til M.T. er nej med de før givne aspekter i hukommelsen. Det står dig 100% frit for at lave en hjemmeside hvor du tilkendegiver din mening og DU bestemmer, ligesom M.T. afgør hvad der er bedst for hans forretning, uanfægtet hvilken holding du eller jeg har til hans afgørelse. Man kan så følge det eller lade være. Prøv at holde det objektivt og nøgternt.
|
Lagersalg123 - JEN:Meget umoden kommentar, og du fortsætter i jeg-jeg-jeg-jeg.. termonologien.
Det din mening, jeg syntes ikke det var umodent det var min mening, og det er vel det tråden handler om?
Din mening om emnet for og imod? det sku svært at komme med sin egen mening uden at bruge ordet jeg...
Lagersalg123 - JEN:Emnet er, skal det være på Amino eller ej: Mit svar til M.T. er nej med de før givne aspekter i hukommelsen.
Og mit svar er da klart, skader det amino, så nej, luk tråden eller drej emnet.. skader det ikke amino, så ja bestemt, lad medlemmerne advare hinanden, så er det jo op til de enkelte at vurdere hvorvidt de vil følge de advarsler der måtte opstå..
Bliv gratis medlem