Tror os jeg ved hvem det er, men vil da gerne vide det på en PM.
Sikke noget l**t for at sige det ligeud! Folk har ingen moral eller respekt for andre længere.
Tror os jeg ved hvem det er, men vil da gerne vide det på en PM. Sikke noget l**t for at sige det ligeud! Folk har ingen moral eller respekt for andre længere.
Nej det har de ikke, men man må desværre sige at de har loven med sig når de svindler, det var et fantastisk held at jeg fik ham stoppet, og kun pga. min egen indsats ellers havde jeg aldrig set så meget som en rød reje...
Jeg har personligt al mulig respekt for din situation og de dårlige oplevelser du måtte have haft med en anden Amino.
Når det er sagt, synes jeg ikke at det er særligt fedt, hvis du nu spreder anklager imod en navngiven person og kalder vedkommende for en svindler.
Har du ikke rettens ord for det, ballancerer du efter min vurdering på kanten af injurielovgivningen, med beskyldninger om svindel imod en navngiven person - også selv om det sker på opfordring af eventuelle nysgerrige Aminoer.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har personligt al mulig respekt for din situation og de dårlige oplevelser du måtte have haft med en anden Amino.
Når det er sagt, synes jeg ikke at det er særligt fedt, hvis du nu spreder anklager imod en navngiven person og kalder vedkommende for en svindler.
Har du ikke rettens ord for det, ballancerer du efter min vurdering på kanten af injurielovgivningen, med beskyldninger om svindel imod en navngiven person - også selv om det sker på opfordring af eventuelle nysgerrige Aminoer.
Jeg kan oplyse om personen at han har flere bedrageri sager bag sin ryg. Desuden er han idag blevet anholdt, og politianmeldt for bedrageri, og jeg forventer at han også bliver tiltalt for tyveri.
Dette er ikke "for sjov" beskyldninger, Nej han er ikke blevet dømt for at snyde mig, men han har en fortid, og nu har han gjort det igen. Så der er ikke tale om bagvaskelse af en duks her.
Men jeg respektere din mening, jeg vælger bare ikke at følge den.
Hvis personen er anholdt og tiltalt for bedrageri, er det vel til at finde ud af, hvis man vil ? At han så måske er uskyldig, er en ting man kunne have nævnt , og skrevet " mulig svindler anholdt".
Jeg har det nu fint med, at en der er blevet anholdt og tiltalt for bedrageri af politiet, får sig en tænkepause herinde fra. Hvis han så er uskyldig, så må TheShop jo give en stor undskyldning.
Hvis jeg selv blev anholdt for bedrageri ville jeg godt kunne forstå, at der blev advaret imod mig herinde. HVIS jeg så var uskyldig, så ja, så er det jo bare at sagsøge TheShop.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg kan oplyse om personen at han har flere bedrageri sager bag sin ryg. Desuden er han idag blevet anholdt, og politianmeldt for bedrageri, og jeg forventer at han også bliver tiltalt for tyveri.
Dette er ikke "for sjov" beskyldninger, Nej han er ikke blevet dømt for at snyde mig, men han har en fortid, og nu har han gjort det igen. Så der er ikke tale om bagvaskelse af en duks her.
Du har dermed dømt vedkommende på baggrund af historik og at vedkommende er anholdt.
The-shop.dk:
Men jeg respektere din mening, jeg vælger bare ikke at følge den.
Fair nok at du ikke respekterer min mening. Men det tvinger mig til at låse tråden og den er administrativt anmeldt, så der kan blive taget stilling til problematikken generelt.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal sige. På den ene side er det fint at advare andre iværksættere mod en svindler. På den anden side er det også en rigtig farlig tendens, når folk selv begynder at leje domstol og politi.
Risikoen er at vi en dag står med en sag, hvor der er spredt tonsvis af beskyldninger mod en person og vi så bagefter finder ud af at det var en forsmået konkurrent, eks-kæreste, tosse eller andet. Hvem skal vurdere hvad der er hvad og hvornår det er ok?
Så jeg vil gerne have at du stopper med at bruge Amino til at advare mod navngivne personer.
Kom gerne med jeres for og imod, for det er hammer svært det her.
Jeg synes personligt at det er ok at advare uden at offentligøre navnet, herved ikke at han ikke kan sende det, men først når en domstol har taget stilling og dømt ham