John jeg skriver klart og tydeligt, at jeg "Respektere din mening, vælger bare ikke at følge den" Jeg vil da godt starte med at komme med mine inputs så! Det må være i Amino's egen interesse at dens brugere i bedste fald er gode ærlige handelsfolk/iværksættere der ønsker at støtte og hjælpe hinanden i fremtidig vækst. Hvis man så her inde støder på en person, der klart og tydeligt ikke er interesseret i at være en del af fællesskabet, men udelukkende en del af at ødelægge det, ja så kan jeg godt nok ikke se noget galt i at anmelde det. Desuden vil jeg da lige tilføje, at den bureaukrati han gemmer sig bag når han svindler andre, er præcis den jeg vil gemme mig bag når han sagsøger mig for at fortælle sandheden... Civilsøgsmål? good luck chuck, du kan lige så godt spare dine advokat penge og leve med skammen, får rettens gang, er langvarig dyr og når du så endelig vinder og får en dejlig fordring på en stor fed pengecheck jeg skylder dig, Jamen så good luck chuck med at indhente pengene... Jeg kan kun sige, hvis ikke jeg advare andre mod en type som ham, så er verden da af lave... Og desuden har jeg ikke skrevet personens navn i offentligt fora kun i private beskeder... |
Martin Thorborg:Så jeg vil gerne have at du stopper med at bruge Amino til at advare mod navngivne personer.
Jamen det foregår jo i PM ... ja på baggrund af denne tråd .... Vil det sige hvis jeg bliver taget ved næsen af en Amino som faktisk har kørt et show af værste skuffe, så må jeg ikke advarer mit netværk ? Eller er det ok at gøre bare man ikke opretter en tråd ?
Det sker tit med mit netværk udenfor Amino at jeg advare folk imod dem som jeg mener er svindlere så om jeg sender en privat mail eller en PM her på Amino kan jeg ikke se forskellen på.
Men ja kors i skuret hvor har du ret det er svært det her!
/allan