Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 3 ud af 17 (162 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John  jeg skriver klart og tydeligt, at jeg "Respektere din mening, vælger bare ikke at følge den"

Jeg vil da godt starte med at komme med mine inputs så!

Det må være i Amino's egen interesse at dens brugere i bedste fald er gode ærlige handelsfolk/iværksættere der ønsker at støtte og hjælpe hinanden i fremtidig vækst.

Hvis man så her inde støder på en person, der klart og tydeligt ikke er interesseret i at være en del af fællesskabet, men udelukkende en del af at ødelægge det, ja så kan jeg godt nok ikke se noget galt i at anmelde det.

Desuden vil jeg da lige tilføje, at den bureaukrati han gemmer sig bag når han svindler andre, er præcis den jeg vil gemme mig bag når han sagsøger mig for at fortælle sandheden... Civilsøgsmål? good luck chuck, du kan lige så godt spare dine advokat penge og leve med skammen, får rettens gang, er langvarig dyr og når du så endelig vinder og får en dejlig fordring på en stor fed pengecheck jeg skylder dig, Jamen så good luck chuck med at indhente pengene...

Jeg kan kun sige, hvis ikke jeg advare andre mod en type som ham, så er verden da af lave... Og desuden har jeg ikke skrevet personens navn i offentligt fora kun i private beskeder...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:24 | Låst

Martin Thorborg:

Så jeg vil gerne have at du stopper med at bruge Amino til at advare mod navngivne personer.

Jamen det foregår jo i PM ... ja på baggrund af denne tråd .... Vil det sige hvis jeg bliver taget ved næsen af en Amino som faktisk har kørt et show af værste skuffe, så må jeg ikke advarer mit netværk ? Eller er det ok at gøre bare man ikke opretter en tråd ?

Det sker tit med mit netværk udenfor Amino at jeg advare folk imod dem som jeg mener er svindlere så om jeg sender en privat mail eller en PM her på Amino kan jeg ikke se forskellen på.

Men ja kors i skuret hvor har du ret det er svært det her!

/allan

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:27 | Låst

arr. nu havde jeg lige skrevet et fint indlæg og så fejler siden igen.

Nå men kort fortalt - det skal kunne bevises eller skal man holde sin mund.

er selv blevet snydt af en amino bruger, men jeg kan ikke bevise det så advare ikke mod personen.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:29 | Låst

Kim Vinberg:

hehe Havde samme problem måtte skrive hele stilen igen ;)

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:30 | Låst

Kim Vinberg:

Nå men kort fortalt - det skal kunne bevises eller skal man holde sin mund.

er selv blevet snydt af en amino bruger, men jeg kan ikke bevise det så advare ikke mod personen.

Jeg kan bevise det om ½-1 år når han bliver dømt, for det bliver han... Men hvor mange mennesker kan han ikke nå at røvrende inden? man skal da hjælpe sin næste til at undgå de brølere man selv har jokket i...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:33 | Låst

Så skal du efter min mening kun advare om 1-½ års tid, når det er bevist at der er gjort noget ulovligt. Synd for andre som bliver snydt i mellem tiden, helt enig. 

Men der er jo sådan nogen sager hvor den ene part bare er blevet sur på den anden og derfor hænger dem ud fordi de mener at de har ret til noget de måske ikke har. Siger ikke det er tilfældet her, men dem som læser det kan ikke vide hvad der er rigtigt eller forkert og kommer med egne meninger om noget der ikke er bevist.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:35 | Låst

Hej Aminoer

Personligt er jeg med i at Amino Advarer brugerne om en Svindler som er på frifod, og ikke er blevet fanget i  sine gerninger, og også gerne opretter fake profiler på amino.

Jeg ville helt klart tag og se på den konkrete sag og i dette tilfælde - er sagen i bund og grund afsluttet. Så jeg ville ikke sprede rygtet videre - med mindre han har tilbudt sig igen i en at vores Tråde her på Amino på et tilbud.

Fortsat God Aften !

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:35 | Låst

Jeg synes også den er svær, denne her.

Det er rigtig prisværdigt, at en bruger vil advare andre mod at blive snydt. Jeg ville have det rigtig godt med at have den viden. Og det kan være at jeg en dag kommer til at fortryde, at jeg ikke spurgte til hvem det var.

Men på den anden side, er jeg også af den mening at folk er uskyldige indtil det modsatte er bevist ved domstolene. Det er hverken min eller andres opgave at dømme eller straffe folk. Det har vi vores retssystem til, uanset hvad vi måtte mene om systemet.

Det er en rigtig farlig tendens at vi starter vores egen heksejagt, og jeg er som udgangspunkt modsatnder af det. Men på den anden side er det også trist hvis vi bare lader stå til, og ikke gør noget for at advare andre mod at blive snydt.

Så jeg ved ikke hvad jeg synes om det, da der er mange ting der taler både for og imod. Men jeg tror jeg vælger at konkludere, at vi er fornuftige mennesker der kan håndtere denne viden fornuftigt. Og derfor er det vel ok, at advare andre på denne måde. Tror jeg..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:36 | Låst

Jeg synes at reglerne skal fortsætte som de er, hvor personer ikke må hænges ud på den måde.

Det er skide ærgerligt at man ikke kan advare hinanden om de svindlere der måtte husere her på Amino, men det er tilgengæld også skide ærgerligt for de folk der ellers ville være blevet udsat for overlagt bagvaskelse eller bare bagvaskelse baseret på misforståelser, hvis det var tilladt at hænge hinanden ud på den måde.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:42 | Låst

The-shop.dk:

John  jeg skriver klart og tydeligt, at jeg "Respektere din mening, vælger bare ikke at følge den"

Nu er John moderator på Amino, så jo, hans henstillinger skal du følge.

Dbh Martin

Side 3 ud af 17 (162 indlæg)