Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt man ikke er 3 kunde

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Pga. opgradering af netværket, har 3's netværk mere eller mindre været helt dødt, siden kl. ca. 6. i morges.

Det er et stort problem for virksomheder der har valgt 3Switch, da det er al deres telefoni der er død, uden mulighed for viderestilling til numre der virker. Det må ikke være sjovt at kunderne ikke kan få fat i én, og at de ikke ved hvorfor..

Spørgsmålet er om dette er sidste gang, eller om 3 kunder kan forvente mere af den slags, når de går i gang med at opgradere netværket til 4G.

Telenor er i gang med denne opgradering, og det betyder at deres 3G net ofte er nede på de steder de arbejder. Men hos Telenor, han man mulighed for at vælge GSM netværk i stedet, og så er den belastning ikke så stor.

Hos 3 har man ikke denne mulighed, og så kan man frygte, at der vil komme flere perioder uden forbindelse til omverdenen.

Nå, men jeg vælger nu bare at glæde mig over dette. Jeg har allerede haft den første kunde i røret (han må have ringet fra sin privattelefon), der mod min anbefaling valgte en løsning hos 3. Han ville gerne høre om alternativerne igen, så der er jo ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Big Smile

Hej med dig :-)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:58

Tjah
jeg er en af dem der har en lille dynamisk virksomhed som bruger min telefon meget !
har prøvet et par andre teleselskaber inden jeg tog et long shot og skiftede tilbage til 3 selv om at jeg tidligere havde hafr store problemer med dem.

i mellemtiden har jeg oplevet TDC der ikke kunne finde ud af at skifte mellem master Sofofisk der bare havde dårliger en ringe dækning i nogle områder. og til sidst telia som jeg var ok tilfreds med deres data var på det tidspunkt bare piv ringe !

Nå men nu sidder jeg så i dag med 3 til alt data mobil osv. jeg har intet mærket til dette og jeg bor på landet !!
3 skifter til tdc´s net hvis deres eget ryger ud dette kan måske være grunden. selv data roamer til TDC
til kost 0
min tlf plejer dog at gøre mig opmærsom på dette. men idag har jeg oplevet ingen problemer.

så mun ikke det er et af de der problemer som kun nogen mærker.
nu er jeg nok også en af dem der er ude i at teleskaber og deres dækning er blevet mere religion end det er et teknisk kunden. :)

/Jip

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:11

Jacob Ipsen:
Nå men nu sidder jeg så i dag med 3 til alt data mobil osv. jeg har intet mærket til dette og jeg bor på landet !!
3 skifter til tdc´s net hvis deres eget ryger ud dette kan måske være grunden. selv data roamer til TDC
til kost 0
min tlf plejer dog at gøre mig opmærsom på dette. men idag har jeg oplevet ingen problemer.

Det kan så godt være at det kun er i hovedstadsområdet, men det har da været stort nok til at komme på bt.dk http://www.bt.dk/digital/3-mobiler-er-doede

Og vi er blevet kontaktet af rigtig mange der oplver problemerne. Så jeg tror ikke det er lokalt, men måske man lokalt kan slippe fri :o)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:58

Jeg har været kunde hos 3 i mere end 5 år, og har aldrig oplevet nogle problemer, hverken med forkerte fakturaer (som man hører om hos andre telefirmaer ), at netværket ikke har virket eller andre problemer overhovedet. De har altid givet mig god service, fornuftige priser og gode tilbud.

Min mobil er nede nu, men derfor bliver jeg jo ikke hysterisk. Men jo er man konkurrent kan man jo godt fyre nogle billige skud af. Man skal bare huske at glemme alle de andre fadæser de andre teleselskaber har præsteret i årenes løb.

Jeg har intet at gøre med 3 udover at jeg er kunde. Men det sgu så sjældent at man  kan finde et teleselskab eller bredbåndsselskab som ikke prøver at tage røven på dig, eller konstant har den ene eller det andet problem. Så derfor vil jeg da lige rose 3 lidt :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:29

Teknik kan altid lave fejl, så det kan man ikke rigtig brokke sig over. Dog er jeg lidt træt af, at de melder ud kl 10, at de har er fixet det indenfor én time....kl er 15.30 nu og min telefon har stadig intet signal :(

 iPhone 6

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:30

Min er lige kommet på igen, for ca 15 minutter siden. Jeg er på Frederiksberg, København

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 15:34

Min gik først ud ved 12 tiden, men er stadig ude. bruger skype istedet :)
håber dog snart den kommer online igen .

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:51

Min mobil telefon siger netværk optaget , troet den var i stykker og den virker stadigvæk ikke og jeg bor i kokkedal

Ringet  til  kundeservice og de siger at de ikke kan hjælpe en og nu har problemet snart været en hele dag surt vis der går længere tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:29

Jimi Hove:
Min mobil er nede nu, men derfor bliver jeg jo ikke hysterisk.

Nej, det ville jeg heller ikke blive. Men hvis jeg havde et par hundrede medarbejdere jeg ikke kunne få fat i, og som heller ikke kunne få fat i mig, ville jeg nok blive en smule irriteret.

Og hvis jeg samtidig havde flyttet mine fastnetnumre over til en ren mobilløsning, og kunderne (der ikke ved at det er et 3 nummer de ringer til), slet ikke kan ringe til dem, ville jeg jeg nok også blive en smule stram i betrækket.

Det er som regel bad business, hvis dine kunder ikke kan få fat i dig. Nogle er så loyale, at de forsøger igen, andre kan måske være tvunget til at forsøge igen (og igen og igen) hvis du har gjort dig så speciel, at der ikke er nogen alternativer. Men der er nok også en del, der så bare finder at andet sted, der rent faktisk magter den simple opgave man som kunde mener det må være, at besvare telefonen.

Jimi Hove:
Men jo er man konkurrent kan man jo godt fyre nogle billige skud af. Man skal bare huske at glemme alle de andre fadæser de andre teleselskaber har præsteret i årenes løb.

Jeg er i en situation, hvor jeg både fungerer som partner, men også konkurrent til 3. Så den er lidt speciel. Dog vil jeg vedgive at det er sjældent, at jeg er i en situation, hvor det giver mening at anbefale 3 som udbyder. Derudover er der flere politiker derinde, der gør det svært for mig at tro, at de rent faktisk ønsker at jeg skaffer dem kunder.

Om det er billige skud at jeg påpeger at de har et problem, og at det ikke er utænkeligt at dette kan gentage sig, skal jeg lade være usagt. Men jeg er som udgangspunkt ikke bleg for at fyre de billige skud af, så den tager jeg gerne på mig :o)

Jimi Hove:
Men det sgu så sjældent at man  kan finde et teleselskab eller bredbåndsselskab som ikke prøver at tage røven på dig, eller konstant har den ene eller det andet problem.

Det vil jeg give dig ret i. Om man så mener at 3 falder uden for den kategori, skal jeg ikke blande mig i, men jeg gør mig da mine tanker :o)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)