Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt man ikke er 3 kunde

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Ringet  til  kundeservice og de siger at de ikke kan hjælpe en

Nå, det var da i det mindste et anstændigt svar. Du skulle høre hvad de siger til os Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:37

Hej igang

Helt i orden :-)

Jeg er bare en simpel kunde, og jeg ville lige rose 3 for at de aldrig har skabt problemer for mig i 5 år. Det sgu ikke mange firmaer jeg kan sige det om.

Men de har da sikkert lavet fejl før, jeg har bare ikke mærket dem

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:44

Jeg er glad for jeg ikke er 3 mobil, når min telefon engang kommer til at fungere igen !!

Det er simpelhen for dårligt, og virkelig ingen support til erhverskunder!

En nedetid på nogle få timer er iorden, hvis der bliver givet den rigtige support med hvad alternative kan være. Men når man bare kan hører personen bag telefonen trækker på skulderne, er det ikke positivt!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas Jacobsen:

Jeg er glad for jeg ikke er 3 mobil, når min telefon engang kommer til at fungere igen !!

Jeg håber ikke at du har tænkt dig at ringe os svine dem til. Det er der mange grunde til, at lade være med:

• Det er ikke medarbejderen der tager telefonens skyld, at netværket ikke virker
  • Det løser ikke dit problem
  • Og det er generelt dårlig stil, at svine kunderservice medarbejdere til. De har i forvejen et skodjob, og det er meget sjældent at de vil få mere lyst til at hjælpe dig, hvis de synes du er et fjols :o)

Der er dog enkelte kundeservicemedarbejdere, der selv beder om at blive svinet til. Men det er aldrig en god idé, hvis det er hovedformålet med opkaldet.

Så jeg håber at du er kølet lidt ned, når nettet er oppe igen Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52

Problemet er jo nok, at personen bag røret ikke kan gøre noget. Jeg er helt sikker på, at de har sved på panden, alle de som har arbejdstøj på - så mon ikke de gør deres allerbedste for at vi får vores net tilbage igen. :-)

Jeg er træt af, at jeg ikke har net, men altså, sådan er det jo - man må jo bare lige advicere de kunder man venter opkald fra, og ellers skrive på sin side hvad der sker. Andet er der ikke at gøre.

Cheer up guys.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 17:02

Er ikke personen der sviner andre mennesker til, men de skal virkelig vide hvilken betydning det har haft for os som virksomhed.

Så snart vores telefoner kommer op at kører er der en mulighed for at der ligger en besked fra alarmcentralen med besked; om at en gammel dame der har sat fast i en elevator i længere tid osv.

Men syntes godt de har kunne kommet med en hurtig løsning der kunne hjælpe os med at holde en " nød " telefon, som kunne håndtere denne situration.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:08

Ja det er noget uheldig med 3 - men det er føste gang jeg har oplevet problemer med 3 både på deres tale- og dataprodukter - men det sker desværre.

Jonas Jacobsen:

Så snart vores telefoner kommer op at kører er der en mulighed for at der ligger en besked fra alarmcentralen med besked; om at en gammel dame der har sat fast i en elevator i længere tid osv.

Jeg håber da i selv har en nødløsning hvis det er tilfældet - det er vel ikke 3's ansvar? 

Nu har vi jo ikke noget så alvorligt som gamle damer der sidder fast i elevatorer, men nettet er dog relativt vigtig for os, så derfor har vi to linier... jeg tror ikke G4S, Falck og politiet kun har 3 ;-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:22

Nu er vi selv i branchen så jeg kigger med spænding på hvordan denne krise for 3 går.

Jeg må indrømme at jeg har rigtig ondt af dem, bare de kunder der har ringet ind til os i dag og skældt ud over at de ikke får opkald på deres 3 mobiler gør at jeg frygter hvordan 3's medarbejdere har det efter sådan en dag.

Tekniske problemer sker for selv den bedste, men det eneste sted hvor jeg vil sætte en finger på 3 er deres krisekommunikation, den har simpelthen ikke været klar nok, håber de retter op på dette når de sidder og evaluerer hvordan denne episode har udspillet sig.

Jeg må konkludere at vores kunder har været glade for at kunne sætte deres firmatelefon til at ringe til andet end 3 mobiler i dag :)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:24

Jonas Jacobsen:

Er ikke personen der sviner andre mennesker til, men de skal virkelig vide hvilken betydning det har haft for os som virksomhed.

Jeg vil foreslå dig, at skrive en skriftlig klage. Det har jeg personligt bedst erfaring med. Jeg har også selv tidligere arbejdet for Telia og for at være ærlig, så får man ikke rigtigt noget ud af at fortælle sin utilfredshed til den almindelige kundeservice. Selv hvis de skriver det ind i deres CRM program, så ryger det ikke videre til nogen der tager sig af det. Skriftlige klager fungerer derimod som klager og man får et svar, så prøv det :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:00

3 er uden tvivl det dårligste valg efter min mening.  Bevidst overfakturering, manipulering med aftaler og inkompetente medarbejdere . Utroligt at den slags virksomheder kan få lov til at eksistere.

xxx

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)