| 
                             Pga. opgradering af netværket, har 3's netværk mere eller mindre været helt dødt, siden kl. ca. 6. i morges. Det er et stort problem for virksomheder der har valgt 3Switch, da det er al deres telefoni der er død, uden mulighed for viderestilling til numre der virker. Det må ikke være sjovt at kunderne ikke kan få fat i én, og at de ikke ved hvorfor.. Spørgsmålet er om dette er sidste gang, eller om 3 kunder kan forvente mere af den slags, når de går i gang med at opgradere netværket til 4G. Telenor er i gang med denne opgradering, og det betyder at deres 3G net ofte er nede på de steder de arbejder. Men hos Telenor, han man mulighed for at vælge GSM netværk i stedet, og så er den belastning ikke så stor. Hos 3 har man ikke denne mulighed, og så kan man frygte, at der vil komme flere perioder uden forbindelse til omverdenen. Nå, men jeg vælger nu bare at glæde mig over dette. Jeg har allerede haft den første kunde i røret (han må have ringet fra sin privattelefon), der mod min anbefaling valgte en løsning hos 3. Han ville gerne høre om alternativerne igen, så der er jo ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget   | 

![]()

Bliv gratis medlem