Hejsa allesammen! Jeg har igennem det seneste stykke tid prøvet at optimere min blog, så den kunne blive endnu hurtigere end før (der tog den ~ 10 sek om at loade), og fik den ned på 7 sekunder, hvilket jeg var ganske tilfreds med. Det jeg gjorde var at optimere databasen, slette eventuelle autogemte posts (så man kunne gå tilbage og redigere), og cached indlæg. Dette fungerede egentlig ret godt og siden loadede meget hurtigt. Men.... Lige pludselig er min side nu bare blevet UTROLIG langsom om at hente, det er som om man sidder på et 64k modem, så langsom er siden virkelig... Jeg har også hørt andre folk brokke sig over den var langsom, og nogle siger så det modsatte, så det er meget svært at forholde sig til. Det jeg selvfølgelig er bange for, er at Google smider mig langt ned på listen, da de jo også prioriterer loadtime på siden. Er dette noget i evt. kan hjælpe mig med? Evt. noget som i har lagt mærke til hurtigt hvis i kiggede, som kunne gøre siden så langsom? Jeg har gjort alt for at få optimeret det, med at få gjort billeder mindre, mm. Link til min blog: http://mr-danielson.dk
Håber i kan hjælpe mig, da jeg virkelig er nervøs for at miste besøgende, og da også at ryge længere ned på Google.
Tak på forhånd, og ha' en god ferie (jer som har det). |
Jeg kan desværre ikke komme med et svar, men kan dog bekræfte at siden er utrolig langsom til at loade.. Det tog omkring de små 20-30 sek :( og det var på en 50Mbit forbindelse.. Måske er det udbyderen?