Prøver jeg lige at gøre.
Det er lidt mærkeligt, at det er så forskelligt hos folk. Jeg har kontaktet min host, men de kan ikke finde spor på "sløvhed", så det er MEGET mærkeligt.. |
Det tog omkring 3-5 sekunder for mig. :-)
Prøver jeg lige at gøre.
Det er lidt mærkeligt, at det er så forskelligt hos folk. Jeg har kontaktet min host, men de kan ikke finde spor på "sløvhed", så det er MEGET mærkeligt.. |
Det tog omkring 3-5 sekunder for mig. :-) |
Haps sprød og lækker, nu tager det kun små 2 sek :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Jeg må indrømme jeg har total modsatte oplevelse af hvad dit umiddelbare problem er? Hvis jeg klikker på klinket til din blog går der 2-3 sekunder om at siden er åbnet.. og jeg sidder på en 10/10'er Men hvis mange har modsatte oplevelse er mit umiddelbare råd er at kontakte ubyderen. Det kunne jo eventuelt også være fordi den er dårligt kodet, men er ikke sikker.. hvad er kodet i? Måske er det hele lavet grafisk og du har brugt alt for store billeder? det kunne være et umiddelbart bud. Google kan umiddelbart godt finde på at smide dig længere ned, men se at få det rettet som du er igang med, så skal det nok gå, og mon ikke du får de gamle plads tilbage igen.. Det skal lige siges, at det kan også være serveren..altså selve internet forbindelsen til serveren.. hvilken udbyder har du? / Oliver. |
Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk
Hmm, det er meget mærkeligt. Det svinger meget, jeg må virkelig enten skifte host (hvis de ikke får fundet ud af noget), ellers ved jeg ikke. Skal lige bemærkes at jeg har prøvet i forskellige browsere, og det viser meget forskellige resultater (af en eller anden mærkelig grund) fx er den der med det samme i Safari og Opera, og også Firefox. Men i chrome (som jeg bruger som den primære), tager den meget lang tid!
|
Det er mærkeligt, som jeg siger: Meget forskelligt fra folk :) Prøvede at genstarte min router, men uden held desværre. Har som sagt kontaktet min host, og afventer et svar mere fra dem, så jeg håber de finder ud af det. Det er et CMS jeg benytter (WordPress), og har aldrig, i de 2 år jeg har brugt dem oplevet nogle problemer med loadtid, eller lign. Det tema jeg benytter, er også godt kodet (Har kigget det igennem) og ligeledes med billederne. :) |
Nu er der altså en helt del du kan gøre på din hjemmeside for at få den betydeligt hurtigere. i min bog er du stadig langt fra at have ramt alle de kriterier jeg selv har for en hastighedsoptimeret hjemmeside. Og samtidig får du også en forholdsvis lav score i testværktøjer som "Google Page Speed" og "Yslow". Så der er efter min mening meget du kan gøre, før du siger at det er hosterens skyld. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej Kim, Jamen du må da gerne dele ud af de råd du så har, for at siden bliver hurtigere, men lige nu prøver jeg bare at få den til at være som den var før med de typiske 4-6 sekunders loadtime, og ikke de 30-50 som den åbenbart har nu, men det jeg også finder mærkeligt er, at det er så forskelligt fra folk til folk. |
prøv at installerer Google Page Speed som er et plugin til firefox, gå så ind på din side og test den med Page Speed. Der vil då få masser af råd til hvad du skal gøre. Og som jeg skrev tidligere kan du læse mere om at optimere hjemmesidens hastighed på min hjemmeside. Men det det drejer sig om for det meste er og meget mere. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Kun meget små problemer den oploader på under 1 sekund , tvitter på siden går tiden og i sær at hente statikken på siden oploades til sidste så der ligger meste af tiden nu tror jeg. |