Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ide.... Mangler Investorer (50-100 millioner) + input

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom starten på dette indlæg virker en smule amatøragtigt vil jeg alligevel forsøge at svare og hjælpe lidt :)

• 50-100 millioner er altså ikke det samme som at skyde noget til at koste 50-100.000... Procentvist er det det samme, men der er væsentlig forskel i beløbet og derfor virker det sindssygt amatøragtigt, som du også kan mærke på alle de andre herinde
  • En anden ting er, at alle de ting du spørger til er jo rent faktisk de ting der gør at du kan sætte prisen - men hvem ved; måske koster det kun 200.000 at få projektet startet! 
  • Du skal ikke være bange for at dele idéen! NOGEN skal jo have det at vide - ellers må du starte HELT for dig selv. Derudover er det jo DIG, der har idéen og at tro nogle kan kopiere det med samme succes som du selv ville få, da du jo er opfinderen... 
  • Der udover er resten vist blevet sagt herinde og jeg tror jeg kan tilslutte mig næsten alle tingene :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oscar Eg Gensmann:

Her begår du lidt en fodfejl. Antal kunder er ikke alle personer med adgang til nettet og virksomheder. Det er utopisk at tro at uanset hvor fantastisk du synes dit projekt er at alle andre mennesker har brug for det og derfor er i din kundegruppe.

Nu skal du huske, at Keld er MLM mand.. Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:32

Holda op. Verdens bedste ide. Og så koster den ikke mere. Alle online har brug for det.

Keld det er ikke fordi jeg ikke tror på dine evner, men mon ikke der kommer ét af to udfald på dette.
1) Det kan ikke lade sig gøre
2) Det eksisterer allerede.

Hvis du fortæller os om din ide, så er jeg sikker på vi enten kan afvise den eller hjælpe dig med at finde det du kopierer.

Skulle det være så usansynligt at du har noget originalt, så har du også kun fordele ud af at fortælle os om det her inde. Det giver dig en masse vidner på at du lavede det først :)

Dennis

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:25

3. Det er noget nyt og alle tager fejl.

Mht. at fortælle om det hele tror jeg ikke er særlig smart vidner eller ej. Det kan puttes i en anden indpakning og det var så den ide væk.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:28

Vi kan tage fejl - held og lykke til Smile

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:34

Keld_J:

3. Det er noget nyt og alle tager fejl.

Mht. at fortælle om det hele tror jeg ikke er særlig smart vidner eller ej. Det kan puttes i en anden indpakning og det var så den ide væk.

Jamen Keld, så må du sende mig (eller en anden) en forklaring på dette fantastiske projekt.

Hvis det så passer det ikke findes, så er jeg da ret sikker på vi kan finde ud af en samarbejdsaftale. Og findes det så kan vi bruge vores tid på at tænke på andre ting. :-)

Synes da klart din ide skal havde en chance, spørgsmålet er om du tør tage den?

Mvh. Sven Philipsen

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 22:01

Hej Keld

Idéer som ikke blir delt, blir aldrig til en skid Smile

Hvis du skal op og have bare én mio. kroner af en investor, så skal du i forvejen være én med masser af succes fra tidligere projekter. Start med en forretningsplan og del idéen med nogen, så du får lidt råd og feedback på idéen. Og hvis du bare får 100.000,- som en investering, så tager jeg hatten af for dig Yes

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:08

jeg har et lille tip der måske kan hjælpe dig og få svar på alle dine spørgsmål

www.thorborg.tv og hent så alle Podcast ned til din computer. der er over 114 talk show

så lyt dem igennem, det kan måske give dig et andet indblik i dine ideer.

kh

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:12

Er du ikke god til noget ?

Vis super god til noget kommer pengene hurtigt Smile

vis ikke super god til noget kommer de meget langsommer

For vis god til noget kunne du knokle i et års tid og bo billigt og nu har du nok til selv at startet projektet, for tvivler 50 millioner kr er  nødvendige ?

Mange af os iværksættere sætter da lidt til siden, vis der skulle opstå en krise og knokler løs og atter knokler løs

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:03

Facebook blev lavet på 42 dage :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)