Jeg har oprettet en facebook gruppe for min hjemmeside, gruppen hedder Doctor Q Hovedbrud - jeg vil meget gerne have det sådan at min gruppe får et url der hedder facebook.com/doctorqhovedbrud - hvordan er det man gør det?
Jeg vil også have en "synes godt om knap" til hver af mine artikler, så hver historie bliver rated individuelt. jeg har kigget på denne side like button - men hvordan får jeg en den på dansk?
Ude i min højre menu på min hjemmeside http://doctorq-hovedbrud.dk har jeg prøvet at installere "facepile" - men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
for at få den URL som du ønsker mener jeg at du skal have +10 medlemmer i gruppen(er ikke helt sikker på antallet).
Er det Wordpress du bruger til din blog? Såfremt det er det, så findes der ret mange plugins til "like" knappen, blot Google dette og du skal finde.
:)
Jeg har godt hørt med at man skal have et vist antal fans, nogen siger 25 eller 50, og nogen andre siger at reglerne er lavet om, så man ikke behøver at have nogen fans.
Jeg benytter ikke Wordpress, jeg har lavet min hjemmeside i næsten ren HTML og med grimme tabeller og hele pivetøjet.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
"Like button" forsøger automatisk at tilpasse sig dine besøgende, så én der bruger Facebook på dansk, vil se "Synes om" i stedet. Ellers kan man selv specificere sproget ved at følge guiden nederst på den side du linkede til:
"Like button" forsøger automatisk at tilpasse sig dine besøgende, så én der bruger Facebook på dansk, vil se "Synes om" i stedet. Ellers kan man selv specificere sproget ved at følge guiden nederst på den side du linkede til: