Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook integration. ( Et par spørgsmål )

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

UPDATE:

Så fik jeg oprettet en facebook side Doctor Q Hovedbrud - tja, brugernavnet indgår i urlen, men den er ikke ligefrem nem at huske - har sikkert lavet en fejl, igen.

Nå, men det jeg egentlig vil spørger om nu, det er hvordan sletter jeg min gruppe jeg havde før? Har selv lavet en hurtig søgningen og landte på et heste forum, hvor en siger at man skal gøre gruppen hemmelig, og slette alle brugeren, inklusiv sig selv.

Hvad mener I om den metode, er det ikke en mere korrekt måde?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 18:57

Den er helt rigtig..

Hvordan sletter man en gruppe på facebook?
Smid alle ud af gruppen, og forlad den som sidste mand.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:13

Thomas Bigum:

Den er helt rigtig..

Hvordan sletter man en gruppe på facebook?
Smid alle ud af gruppen, og forlad den som sidste mand.

OK, så gør jeg det !!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:33

Hvis du stadig ikke har fundet ud af hvordan du får lavet et brugernavn til din side, så SKAL den MINDST have 25 der synes godt om, og så kan du gå til URL'en "facebook.com/username", og vælge din side og få lavet et brugernavn

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:47

Hagger:

Hvis du stadig ikke har fundet ud af hvordan du får lavet et brugernavn til din side, så SKAL den MINDST have 25 der synes godt om, og så kan du gå til URL'en "facebook.com/username", og vælge din side og få lavet et brugernavn

Okay, jeg kigger på det ude i fremtiden, det er ikke så ultra vigtigt lige i øjeblikket, selvom det kunne være rart nok med et nemmere url - men indtil videre klarer jeg mig bare med det lange url.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)