Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg en børnetøjsbutik?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for info :)

men mine drømme bliver heller ikke slukket, jeg har viljen og troen på mig selv, så der skal mere til. godt nok er jeg kun 23, men jeg er meget realistisk og bliver ikke knust af at det ikke lykkedes med det samme. jeg har et mål og skal nok nå det en eller anden dag, og indtil da kan jeg få mig noget erfaring indenfor området, ta mig nogen kurser og få skrabet penge sammen :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bedste erfaring jeg kan dele ud af er "Vent med at gå igang ... selvom det er spændende og du gerne vil kaste dig ud i det, så brug 3-6 mdr mere på at sammenligne priser, afpudse din ide, få det helt rigtige website"

Jeg har startet 2 virksomheder sideløbende ... og ingen af dem har nået at få lavet en færdig hjemmeside endnu. Mikjaer Aps blev stifteti April, halvdelen af hjemmesiden mangler stadig.

Hvis jeg fik lov at gøre det om igen, ville jeg beholde mit day-job to-tre mdr mere, evt. få lov at gå på deltid, og så få pudset rutinerne, hjemmesiden, systemerne og det hele af før jeg gik igang.

Charmen ved altid at have travlt fordi man har kastet sig ud i det aftager såsnart stressen begynder at melde sig :(

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen Dorthe :)

jamen hvordan kommer jeg så derind? og er det kun hvis man åbner en butik? altså må man ikke bruge indkøbet til salg via webshop? det er virkelig skønne mærker de har nemlig :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lige kigget på den webshop som er til salg.

vil det være et for stort projekt at kaste sig ud i?

pengene er ikke noget problem i den prisklasse :)

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Samantha:

hej igen Dorthe :)

jamen hvordan kommer jeg så derind? og er det kun hvis man åbner en butik? altså må man ikke bruge indkøbet til salg via webshop? det er virkelig skønne mærker de har nemlig :)

 Mon den var til mig?

jamen hvordan kommer jeg så derind? gætter på du mener på messerne? webbutik/fysisk butik ser man ikke på mht. afgang til messerne. alle med henblik på indkøb har mulighed for at besøge messerne. Jeg er stødt på flere derinde som endnu ikke havde en butik, så det er muligt at få adgang også uden en butik på hånden. jeg vudere at 95% af alle børnetøjsmærker udstiller på enten ciff el. CPHkids

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe.. den var til dig og det var messerne der var tale om :)

det går lidt hurtigt nu, er ved at være lidt træt...

det lyder jo bare helt perfekt, så kunne jeg jo få købt et lager hjem inden jeg "åbner" :)

hvordan kommer jeg ind? altså hvem skal jeg kontakte? kan man købe en billet, eller hvordan foregår det?

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Samantha:

jeg har lige kigget på den webshop som er til salg.

vil det være et for stort projekt at kaste sig ud i?

pengene er ikke noget problem i den prisklasse :)

Det er tvivlsomt at det er et tidsspørgsmål for dem, som de skriver. Der ligger andet til grund for at den er til salg til blot 50k, som iøvrigt kun dækker noget varelager som allerede snart er 1 år gammelt. ordlyden strider mod det faktum at de ikke selv vudere deres shop er noget værd.   

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Samantha:

hehe.. den var til dig og det var messerne der var tale om :)

det går lidt hurtigt nu, er ved at være lidt træt...

det lyder jo bare helt perfekt, så kunne jeg jo få købt et lager hjem inden jeg "åbner" :)

hvordan kommer jeg ind? altså hvem skal jeg kontakte? kan man købe en billet, eller hvordan foregår det?

du kan når vi nærmere os næste messe som er i begyndelsen af feb. 2011 bestille billetter online. Du skal ha' selvtilliden i orden når du kommer, for du vil løbe ind i mange: NEJ tak, vi mangler ikke flere forhandler og slet ikke webshops! Det er ikke dit projekt de vil ha' noget imod, marked er bare mættet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er selvfølgelig rigtigt, men de har haft den siden 2006, så det må da ha været en fin forretning :) men det skal selvfølgelig undersøges helt til bund, hvis det er noget man overtager i stedet for noget man selv starter op.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)