Her er der ikke så meget at fortolke: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nyheder-fra-FO/Pressemeddelelser/Tilbagebetaling-af-forsendelsesomkostninger Med mindre du mener at både forbrugerombudsmanden og EU domstolen, ikke har formået at læse loven som den skal. Så ville det da være rart for alle med en webshop, hvis du gad at ulejlige dig med at kontakte dem, og fortælle hvad der står, så de kan rette denne fejl. Men det kunne være interessant at vide, hvordan du er kommet frem til at kunden ikke skal have forsendelsesomkostningerne retur? |
igang:Remydk:Måske skulle de bare læse loven istedet for at fortolke den.Her er der ikke så meget at fortolke: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nyheder-fra-FO/Pressemeddelelser/Tilbagebetaling-af-forsendelsesomkostninger
Med mindre du mener at både forbrugerombudsmanden og EU domstolen, ikke har formået at læse loven som den skal. Så ville det da være rart for alle med en webshop, hvis du gad at ulejlige dig med at kontakte dem, og fortælle hvad der står, så de kan rette denne fejl.
Men det kunne være interessant at vide, hvordan du er kommet frem til at kunden ikke skal have forsendelsesomkostningerne retur?
Læs evt selv loven! Hvorfor skal jeg gøre det for dig. Det står klart og tydeligt i den.