Det undre mig at man drive virksomhed uden at kende de forpligtelser man har over for sine kunder. Loven ligger tilgænglig på nettet så prøv at søg der.
Han siger i en pressemeddelelse,
at forbrugeraftaleloven giver forbrugeren 14 dages fortrydelsesret, når
denne handler ved fjernsalg, eksempelvis ved køb over internettet.
Det er ikke nok blot at betale prisen for varen tilbage. Gebyret for fragt af varen ud til kunden skal også betales tilbage.
Kunden skal dog selv betale portoen for at sende varen tilbage til butikken, siger Forbrugerombudsmanden.
Klip fra forbrugeraftaleloven. Her står noget andet end i det link du lagde ind - hvad skal man snart tro på:
§ 19. Stk. 2. Ved fjernsalg af varer, hvor den erhvervsdrivende ikke har påtaget sig at afhente varen hos forbrugeren, såfremt denne bruger sin fortrydelsesret, skal forbrugeren inden fortrydelsesfristens udløb tilbagesende eller tilbagegive det modtagne til den erhvervsdrivende. Det er tilstrækkeligt, at forbrugeren inden fristens udløb har overgivet det modtagne til en fragtfører, som har påtaget sig forsendelsen til den erhvervsdrivende. Omkostningerne ved tilbagesendelse af varen til den erhvervsdrivende påhviler forbrugeren. Har den erhvervsdrivende i henhold til aftalen leveret en erstatningsvare, fordi den pågældende vare som helhed ikke kunne leveres, påhviler omkostningerne ved tilbagesendelse dog den erhvervsdrivende.