Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavekort

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Carpe Diem!
Jeg ville også lige komme med et forslag om at du kan lade mig designe en skabeleon som du selv kunne printe på en helt almindelig printer (evt en farveprinter... )
Det er billigst, mere flexibelt og du kan varieer papets'' farve.. ;-)
jeg har selv brugt metoden til mange opgaver og kan varmt andbefales.
Lad os slå hovederne sammen, eller bare skrives ved hvis det er noget der lyder spænende...

Hilsen Steph

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:46
Er det for plat at nævne publisher/microsoft?

Der er skabeloner til bl.a gavekort.

Med det rette papir og en god papirskærer, vil du får dit helt eget og personlige kort.

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:50

Hos www.dpdanmark.dk kan du købe fortrykte gavekort, som du selv udfylder med beløb osv. Når kortet er udfyldt, kan du folde det til en lille gaveæske og binde gavebånd omkring. Du kan f.eks. lægge en lille vareprøve og et visitkort i æsken. Resultatet er flot. Fås i 3 forskellige farver, bl.a. sølv og guld. Prisen er 382 kroner for 100 stk.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:25
Jeg har lavet en skabelon i Microsoft Publisher. På bedste Amino manér stiller jeg naturligvis den til rådighed.

Jeg har tilføjet den de felter, som jeg syntes, der mangler på de standardkort, man kan købe ved kontorforsyninger. Ligeledes har jeg fået vores logoer med på en pænere måde, end bare et stempelaftryk.

Passer til vores butik med fiskelogobaggrund, men det kan selvfølgelig ændres. Jeg skriver den ud på blåt karton. Der bliver 2 på en A4 side, og de foldes igen til A6 str., som passer i en standard kurvert.

Hvis nogen er interesseret i Publisherfilen, så send mig en PM, eller jeg prøver at holde øje med denne tråd.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 03:06

Hej Lisbeth

Jeg håber at du læser dette indlæg, da det er noget id siden du skrev dit. Men jeg vil meget gerne se dit eksempel på et gavekort, så du må meget gerne sende det til f.vanlose@yahoo.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:04

Hej Filippa

Jeg har sendt den til dig nu, men jeg kom lige til at tænke på, at den er til den nye Publisher (2007), så hvis du har en ældre version af Publisher, kan jeg godt finde en version af den, som kan åbnes i Publisher 2003.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:22

www.vistaprint.dk bruger jeg en del.

Fin service, og jeg kan få tingene som jeg vil have det. Ok priser.

Jeg ved at de laver fortrykte gavekort, jeg kan dog ikke lige finde et direkte link.

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Nov 08
Skrevet kl. 03:24

www.vistaprint.dk bruger jeg en del.

Yder en god service, og jeg får altid tingene som jeg vil have det. Ok priser.

Jeg ved de laver fortrykte gavekort, jeg kan dog ikke lige finde et direkte link.

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Nov 08
Skrevet kl. 03:25

Jeg bruger www.vistaprint.com

De laver fortrykte gavekort. Fin service, og ok pris.

Jeg kan ikke lige finde et direkte link, men jeg ved de laver dem.

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Nov 08
Skrevet kl. 03:27

Beklager spam...

Jeg forsøgte at svare 3 gange, men den smed ikke mit indlæg ind.... så efter nogle forsøg gav jeg faktisk op, men pludselig var de alle der...

Sorry

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)