|
Hej,
Jeg mener man kan købe dem i enten "metro, dagrofa, eller i en boghandel"
|
Hej, Jeg mener man kan købe dem i enten "metro, dagrofa, eller i en boghandel" |
Men hvis du f.eks. ville have lavet med dit eget design, kunne du jo nok få det lavet på en flot måde hos en trykker. |
hej og tak fordi du lige mindede mig om noget jeg måske skal have tilføjet min egen shop, eller den nye shop!? hvorfor ikke lede efter en der kan levere/installere et elektronisk gavekort på din hjemmeside...du har jo en web-shop?? måske der findes andre løsninger der koster mindre og er hurtigere at få igang, tænker på en form for samarbejdsaftale med en udbyder af den tjeneste håber du finder en god og billig løsning, og så tror jeg vi er flere der gerne hører om hvad og hvem du finder frem til!! |
Nu er jeg en nysgerig rad!, hvad handler du med, og er det ikke noget der kan bære en netbutik??? |
|
Hejsa Når jeg laver gavekort (til hår extensions) plejer jeg at købe dem i den lokale boghandler. De er fortrykte så du skal kun skrive dato, kroner/behandling/produkt og stempel. Fine guld farver, der passer meget godt til branchen synes jeg. Mvh Smatte |
hej man kunne vel have nogle faste beløb som så blev betalt med kort og derefter kunne printes ud?? og så kunne du også sælge lidt af varelageret på hjemmesiden, men det er der måske for mange der gør i forvejen??? bare nogle strøtanker! pøj med det! |
Jeg kender ingen steder hvorman kan købe færdige gavekort, men jeg kan godt hjælpe dig med at få lavet et og få det trykt.. Hvad er dit budget til det? Du kan jo evt. vælge A5 det vil koste ca. 250,- at få trykt 100 stk. kontakt mig hvis du har lyst til at hører om andre løsninger.. |