Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Convention i Danmark - I mine øjne en enestående mulighed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan sige det med det samme, det er meget utraditionelt, ja næsten uhørt og mon ikke der kommer et enkelt svar imod. Men dette indlæg er kun brugbart i begrænset periode, for 28-30 oktober er der kongres i København, det er ikke noget der ses hvert år - i mit firma er det ikke set i de 26 år det har eksisteret og den danske direktør tror ikke det sker igen i den nærmeste fremtid.

Min MLM forretning:

Startede i 1984. I 1989 havde firmaet en omsætning på 50 mio$. 2 år efter var omsætningen 10 doblet til 500 mio$. De folk som var med dengang glemmer det aldrig, for deres indkomst voksede tilsvarende eller mere, og mange har kunnet leve af det som skete dengang helt frem til idag.

Det som sker lige nu er, at mange af dem som var med dengng, nu er super aktive igen, fordi de ser mange lighedspunkter med situationen dengang og nu. Årsagen er ageLOC teknologien og introduktionen af ageLOC Vitality, som giver mere vitalitet til hjerne, hjerte og muskler (samt øger sexlysten hos både mænd og kvinder). Alt tyder på, at det bliver en bestseller.

Videnskaben bag og de kliniske studier mv. bliver præsenteret på en stor europæisk kongres, som afholdes i Bella Centret.

Hvor ofte har man i MLM sammenhænge mulighed for at tage til kongres? Og hvor ofte ser man en stor europæisk kongres i Danmark.

De fleste erfarne network marketing folk, som været på kongres, har oftest været over atlanten, jeg har pt. ikke hørt en eneste sige at det var en dårlig investering, tværtimod. Nu har vi den så i København.

Overvejer du at blive selvstændig indenfor NM/MLM, så er dette et unikt tilbud til dig (hvis andre kan tilbyde dig en stor europæisk kongres indenfor cykelafstand Wink eller få timers kørsel, ja så tager jeg mine ord i mig igen).

Investering ca. 2.000,- kr. (så har du forretningsmateriale, produkter, webshop i en periode samt billet til 3 dages kongres, hvor du også har mulighed for at forudbestille ageLOC Vitality til.

Dette er langt mere info, end jeg normalt ville have givet, men en europæisk kongres placeret i ens eget land, er så sjældent at jeg syntes alle skal have muligheden. Så kan man selv beslutte om man er nysgerrig nok til at sende mig en pm for mere info. Toget er ikke kørt hvis man ikke tager imod muligheden nu. Det er heller ikke et spørgsmål om at være iblandt de første. Det er ganske enkelt et sammenfald af en lancering af et ekstremt spændende produkt i "vores egen baghave".

Kunne jeg sætte sletning på dette indlæg, så gjorde jeg det Wink det er i hvert fald ligegyldigt om 3 uger, ligesom der heller ikke er uanede billetter tilbage.

Send mig en pm.

Mvh.

Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:57

Martin Slot:
Kunne jeg sætte sletning på dette indlæg, så gjorde jeg det Wink det er i hvert fald ligegyldigt om 3 uger, ligesom der heller ikke er uanede billetter tilbage.

Ahhh, mon ikke sådan en baron som dig kan klemme en billet eller to ud af arrangørerne, når nu det er så unikt og enestående ;-)

Nu er der så bare ikke noget særligt unikt eller enestående i at dit selskab vælger at placere en convention i København - det har jo en logisk forklaring, da København ligger centralt for såvel Skandinavien som nord-europa... set i lyset af at rigtig mange MLM selskab har aktiviteter på rigtig mange markeder, så er det med al sandsynlighed baggrunden for at conventions som regel er på "hjemmemarkedet", USA.

I branchen som helhed er nu heller ikke så usædvanligt, eks. havde Tahitian Noni Int'l deres Europa-convention i Bella Centret tilbage i 2003 - faktisk i året FØR officiel launch i Danmark. Det var - og er - faktisk mere utraditionelt.

Omvendt, så er det da cool at NuSkin har et så stort event i Danmark - men var jeg NuSkin distributør ville jeg nok være lidt øv-bøv agtig, da det er federe at komme til USA ... end København ;-)

God vind med at rekruttere gæster til konventet ;-)

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 09:18

Ja det er måske federe at komme til USA, men også en pose penge anderledes Wink

Der har været conventions i København før som du siger, men det kan tælles på en hånd, og i NuSkin's 26 års historie har man aldrig haft det før - ifølge direktøren i København kommer det heller ikke til at ske igen foreløbigt.

Idag er sidste chance (starter jo imorgen, hvor kontoret er lukket), for umiddelbart tror jeg ikke det er muligt at købe billet derude. Pris for en Nuskin gæst 50€.

Ja det kan være øv bøv ikke at tage til USA, men sidder man på Amino og overvejer MLM, kigger på Sisal, Kyäni, WV, NWA og andre nye selskaber, så er en convention i mine øjne et tilbud der kan betyde en verden til forskel.

De nye snakker hvorfor vælge det nye....fordi det er nyt, fordi du er øverst osv.

Det her er sådan set ikke et spørgsmål om hvorfor vælge NuSkin, det foretrækker jeg at tage over skype, telefon eller face to face, for der er intet der slår en personlig dialog. Det her er mere hvorfor vælge at bruge 375,- til et 2 dages convention, og det at der er 3000 NM/MLM mennesker samlet gør at jeg i hvert fald er overbevist om at man har ekstrem god mulighed for at lære noget af den store mængde der tjener gode penge. Man får mulighed for at lære NuSkin at kende igennem bagdøren, fordi alle er samlet på et sted.

Mvh.

Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:58

Martin Slot:
Det her er sådan set ikke et spørgsmål om hvorfor vælge NuSkin, det foretrækker jeg at tage over skype, telefon eller face to face, for der er intet der slår en personlig dialog. Det her er mere hvorfor vælge at bruge 375,- til et 2 dages convention, og det at der er 3000 NM/MLM mennesker samlet gør at jeg i hvert fald er overbevist om at man har ekstrem god mulighed for at lære noget af den store mængde der tjener gode penge. Man får mulighed for at lære NuSkin at kende igennem bagdøren, fordi alle er samlet på et sted.

Den er noget tvetydig og lidt bagvendt i mine ører - for ganske vidst er jeg så osse tvetydig når jeg nu siger jeg er både enig og uenig: At være i samme rum med 3.000 andre POSITIVE mennesker, som alle ER i forretningen og for længe siden har taget et valg - et valg som igen har ført dem til convention (hvilket igen understreger deres rette indstilling) - ja, KAN det kun have en pro-holdning i beslutningsprocessen - hvis man var i sådan en omkring NuSkin eller NuSkin ikke...

Så hvis du kunne hive alle prospekts med på conventions, fremfor at Skype dem - så er du noget meget længere, da det er full frontal forretningspræsentation der batter: 3.000 glade mennesker, lys, lyd og røg :-) 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 12:52

Der var vel et par hundrede som ikke var i forretningen, eller som var helt nye i forretningen. Problemet herinde på Amino, er at mange træffer et valg udfra hvad der skrives her, eller en kort mail. Det bestemmer man selvfølgelig selv og det er folks eget tab. Nu kan man jo ikke bare sådan lige sammenligne os med andre omkring os, men det undre da mig, at Norge som har færre indbyggere, er NuSkin's flagskib. Er nordmænd virkelig mere åbne end danskere eller er de bare bedre til at bygge forretning op.

Jeg mener at stort set alle ville kunne få noget ud af en convention som denne, måske ikke konstant, men bl.a. da man så Nigel Risner på scenen i en times tid.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)