Det taler næsten for sig selv og det bedste er at det ikke skal implementeres på websitet, de lægger det ganke enkelt ind over din side så du ikke skal gøre noget selv, de hoster det og det kører bare på dit website...SUPER smart syntes jeg.
Prøv at køre demoen på dit eget website...3 sekunder og du har en til at stå og fortælle om dit website, dine produkter eller hvad du nu måtte ønske.
Jeg har forespurgt firmaet om de også kan lave det med dansk speaker, men har endnu ikke fået svar fra dem.
Personligt fandt jeg det røvirriterende, men jeg hader også autoplay på websites. Det ville være fint måde at gøre det med produkter, men så ville jeg hellere hyre en dansker.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Personligt fandt jeg det røvirriterende, men jeg hader også autoplay på websites. Det ville være fint måde at gøre det med produkter, men så ville jeg hellere hyre en dansker.
Det er jo ikke alt det kan bruges til, det er korrekt, men til mange produkter vil det være rigtig smart.
Jeg er som skrevet ved at finde ud af om de også kan speake på dansk, skal nok opdatere tråden når jeg finder ud af det. De speaker f.eks. også på svensk, så mon ikke også det kan lade sig gøre på dansk.
Jeg kommer til at tilbyde denne service, med en online talsperson. Kommer dog til at integrere den i webdesignet.
Det tilbydes om 3-4 uger max, da jeg der er færdig med at opbygge mit green-screen studie.
Med venlig hilsen
Frederik
Super Frederik
Jeg syntes bare netop at mahn ikke skal røre en finger i ens kode er så hamrende smart og det virker jo super fint, hvordan de gør det er mig en gåde, men det funker bare.
Tak for links, dem kendte jeg ikke, det eneste jeg savner på deres hjemmesider er priser, det står der ikke rigtig noget om, men vi da kontakte dem og forhøre mig, erferingen siger mig nare at når man ikke har priser på sine ydelser ( ihvertilfælde en indikation af hvad det koster ) er det som regel dyrt :-) men det vil jeg da lige undersøge.