Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanon smart lille ting...se og test det selv

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Meik Jessen:

Der findes flere danske leverandører af den typer film, bla. disse to:
http://www.flaysia.dk/
http://www.2bconnect.dk/

Begge kan de integrere uden at pille i sidens kode.

/Meik

Hej Meik

Lige en opdatering.

Jeg har lige fået priser fra den ene af de links du foreslog og prisen er mere end 10 gange så stor som fra det firma i US som jeg linkede til, det er dog en VÆSENTLIG forskel må man sige, deres mindstepris er 20.000 kr hvor den amerikanske kan gøre det for $300,-

Det havde jeg nu også forventet, det er desværre tit sådan når der ikke er vejledende priser på websitet :-)

Best regards

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 08:51

Kim Boldig:

Hej Meik

Lige en opdatering.

Jeg har lige fået priser fra den ene af de links du foreslog og prisen er mere end 10 gange så stor som fra det firma i US som jeg linkede til, det er dog en VÆSENTLIG forskel må man sige, deres mindstepris er 20.000 kr hvor den amerikanske kan gøre det for $300,-

Det havde jeg nu også forventet, det er desværre tit sådan når der ikke er vejledende priser på websitet :-)

Best regards

Hold da op :o) Jeg var ikke klar over at det var så dyrt...

Jeg har kigget lidt på http://www.ispeakvideo.com og man kan også vælge at komme med sin egen green screen optagelse, så i princippet kunne du få optagelserne lavet i DK og så få dem til at integrere det. Det bliver nok lidt dyrere, dog ikke 20.000 ;o)

Greenscreen optagelser og skuespiller kan jeg sagtens hjælpe dig med, men det kune være spændene at hører hvad amerikanerne skal have for at integrere en færdig video.

Meik

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:07

20.000kr lyder og vildt. Vi regner med at tilbyde det for mellem 3-5000 kr. alt efter længde og valgt a skuespiller osv. Lyder den pris ikke rimelig?

Må dog lige snakke med min programmør og hører om han lige kan gennemskue den med at streame det i stedet for at lægge det op på siden.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 09:54

Hej

Hos det amerikanske firma koster det $300 for 45 sekunder alt inclusive

Best regards

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 10:02

Det ved jeg men en green screen studio er er større investering, der jo gerne skulle hentes hjem inden for et given tidsperiode.Og da man må gå ud fra der vil være en del flere potentiale kunder på der amerikanske marked end i Danmark, så som firma vil du nok ikke kunne sprøjte video ud, som de nok kan i USA.

Plus statister og lønninger jo desværre er dyre DK end i USA. Så vil man have den på dansk må man nok finde sig i at betale lidt mere.

Jeg har en bekendt som er fotograf. De hyrede sig ind i et green screen studie. Det kostede 3000 for et par timer.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 10:06

Hej

Ja, jeg er godt klar over at det vil være lidt dyrere med et Dansk firma, det kan jo nok ikke undgåes, men et spring fra $300 til 20.000 kr er alt for meget, det kalder jeg næsten at stjæle fra folk :-)

Hvis i gør det rigtigt tror jeg på der er et marked.

Best regards

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 10:10

Bestemt. Derfor jeg kom på at jeg ville tilbyde det. Synes 3-5000kr er rimelig. Og en investering som burde kunne tjenes hjem ret hurtigt for sider der ville kunne udnytte det til at få deres trafik til at give mere value for dem. Lige ledes få mere ud af deres markedsførings kroner.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 10:22

Hej

Hvorfor  ikke bare lave noget affiliate med det amarikanske firma ? Bare et spørgsmål.

Best regards

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 11:11

Ja kunne evt være jeg kunne lave en samarbejde med dem, så jeg brugte deres teknologi, også bare lave optagelserne for folk. Så kunne det nok laves list billige for kunderne.

Frederik

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 11:12

Kunne være vi kunne finde ud af noget med at vi laver en til dig billigt og bruger den som reference på vores side?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)