Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina kan smadre verdensøkonomien- passer det ?

Side 13 ud af 13 (130 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hej Alle.

Jeg har skrevet den her, http://www.180grader.dk/Erhverv-og-finans/startskud-til-den-oekonomiske-katastrofe ,

som jeg tænkte kunne have jeres interesse.

Super Artikel Jesper

Hvis alle der laeser EB, BT, JP, berlinske og Børsen etc dagligt, bare engang imellem vil læse nogle af artiklerne paa 180 grader, vil det sikkert ikke stå så galt til, desværre har det ikke så stor underholdning værdi som Sidney Lee, Peter og Amalie og hvad f.... alle de der overfladiske og ligegyldig typer og experter hedder.

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Feedback:

Hvis jeg skal være helt ærelig, så er jeg meget bekymret for Danmarks fremtid. Vi kan jo se staten skære en ting efter den anden, og vi kan se hvor desperat staten er for at få penge i kassen,.Man er begyndt kigge folks bank kontoer, tjekke folk som rejser til udlandet osv.

Ja selv højt uddannede folk har svært ved finde job nu om dage..

 

Det her er kun begyndelsen, som jeg hele tiden har sagt... De skraber pt i det yderste lag, og alle hidser sig op...
Når de først begynder at fjerne ting, som altid har været gratis, eller skære i de meget følsomme områder, så bliver der drama i kongeriget DK!

Det er alt for småt at se på, når man fjerner gratis ting. Klodens vestlige befolkninger (og i princippet dermed også de fattige) bliver udsat for så meget negativ kontrol i form af skatter, grænsekontrol og dyneløfterrig, at vi ender med et system, hvor fodfolket indser, at de er slaver af nogle ganske få mennesker. Hvis de da ikke allerede har indset det. Det er derfor sort arbejde florere. Når vi så lægger finanskrisen oveni og fodfolket ikke længere har muligheden for at ændre sin egen situation til det bedre, så har vi balladen.

Og planerne er sat i værk. Lige nu hedder det sig, at den er til beskyttelse af den enkelte person medicinsk og at man kan bruge chippen til at finde børn, der er blevet væk fra deres forældre. Det er jo alt sammen meget socialt og fornuftigt. Når så tilstrækkeligt mange, på denne sociale forklaring, har fået chippen ind, så vil man indtroducerer næste fase, der går på, at når du nu alligevel har chippen, kan du (på en smart og NEMID-måde) få dine bank data og konti indlæst. Jo mere elektroniske vi bliver, jo nemmere er det for andre at kikke med. 

Og det vil komme. Bare se her http://www.msnbc.msn.com/id/6237364/

http://newz.dk/forum/dumme-spoergsmaal/chip-pas-et-krav-for-at-rejse-til-usa-103704

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1618368/

http://npinvestor.dk/nyheder/chip-i-mennesker-er-fremtiden-93641.aspx

Jeg har da rigeligt fantasi til at forestille mig, hvad der sker, når hele ens liv er indlæst i chippen og du skal bruge den til at åbne din hoveddør, betale for dine varer og dokumentere din eksistens ved grænsen.

Så længe du er en god borger er det jo fint nok. Men hvem er det lige, der afgør det?

Så valutakrisen er et lille pip. Finanskrisen er ingenting. ikke i forhold til, hvad der kommer.

Det er ikke regeringen eller staten der skal vågne op. Det er folket.

 

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Det er sku da mere en tøsefilm, end en film om Wall Street! Den er så langt fra den første films niveau... SKUFFENDE!

Ok, jeg havde ikke overslogt den :-)

Jeg og mit firma er i Berlingske Nyhedsmagasin i dag som jeg skal ned og købe :-))

Har hørt at Wall Street originalen følger med på DVD, så det er jo en ekstra grund.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Diana Hardington:

Det er ikke regeringen eller staten der skal vågne op. Det er folket.

Bedre kan det ikke siges, desvaerre er det utopisk at forstille sig at det sker

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Diana og Hamburg,

Hamburg1991:
edre kan det ikke siges, desvaerre er det utopisk at forstille sig at det sker

Jeg må tilslutte mig holdningen om, at det desværre skal gå rigtig galt, før det kan blive bedre.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Diana og Hamburg,

Hamburg1991:
edre kan det ikke siges, desvaerre er det utopisk at forstille sig at det sker

Jeg må tilslutte mig holdningen om, at det desværre skal gå rigtig galt, før det kan blive bedre.

Når man ikke vil høre må man jo føle.

Det værste er at det kommer til at gå mest udover en hele generation af børn som er totalt uforskyldte, men de lærer sikkert af deres forældre at altsammen var de andres skyld.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det kan have noget at gøre med, at ondskab er så frygteligt at gøre og at 80% af befolkningen er sociale mennesker, så det er meget svært at konfrontere realiteterne.

Men allerede i 2002 var der en, som skrev følgende

Citat

"Chippen skal efter planen indopereres i alle mennesker i hele verden. Det vil
give banker og forretninger total kontrol med forbrugerne
– rent bortset fra at chippen også skal indeholde faciliteter til at manipulere og styre det enkelte menneske.
Chippen kan forårsage øjeblikkelig menopause og dermed standse frugtbarheden hos udvalgte individer (eugenik). Desuden vil den kunne skabe følelsesmæssige op- og nedture, stimulere og undertrykke seksualitet og
forårsage voldelighed. Den skal kunne indopereres under huden og skal lanceres som den store løsning på fremtidige skabte sociale og økonomiske problemer.
Kort sagt: Den vil gøre mennesket til en fjernstyret robot.
En naturlig og meget udbredt reaktion på disse oplysninger er at nægte at noget sådant overhovedet finder sted. Det er en forståelig reaktion, men en meget farlig reaktion, hvis der er den mindste smule om snakken. Det er op til den enkelte at veje for og imod
og vurdere sagen selv, og det er
tilladt at bruge sin intuition i denne vurdering. (Er det mon muligt for en cyborg?)"

Hele linket kan læses her.  http://www.information.dk/69139

Jeg håber faktisk, at tilstrækkelig mange fra fodfolket vågner op og bruger nyhedsmedier, bloggs og andre muligheder for at informere børnene, så de i tide kan sætte en stopper for disse planer.

 

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Når man ikke vil høre må man jo føle.

Det værste er at det kommer til at gå mest udover en hele generation af børn som er totalt uforskyldte, men de lærer sikkert af deres forældre at altsammen var de andres skyld.

TV2 (bandet) vil opleve en ny storhedstid med sangen "Det er samfundets skyld"... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hamburg1991:

Når man ikke vil høre må man jo føle.

Det værste er at det kommer til at gå mest udover en hele generation af børn som er totalt uforskyldte, men de lærer sikkert af deres forældre at altsammen var de andres skyld.

 

TV2 (bandet) vil opleve en ny storhedstid med sangen "Det er samfundets skyld"... ;D

hahahaha, ja med bind for øjnene

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Side 13 ud af 13 (130 indlæg)