Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina kan smadre verdensøkonomien- passer det ?

Side 12 ud af 13 (130 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fashion-Seller:
Er den ligeså god som 1´eren? Har ik fået set den endnu nemlig... Er den værd at se?

Nej - det er en af de dårligste film jeg har set i år. Du vil blive skuffet. Har du set smagsdommerne har de afsløret hele det papirstynde plot. Sad og ventede på at kunne forlade biografen og har givet den 3 på imdb for den flotte filmning.

Okay så er det måske ik så vigtigt at se den alligevel... Har hørt fra et par andre, at den skulle være en smule tynd, og mere er skabt pga udnyttelsen af den nuværende verdens situation...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Okay så er det måske ik så vigtigt at se den alligevel... Har hørt fra et par andre, at den skulle være en smule tynd, og mere er skabt pga udnyttelsen af den nuværende verdens situation...

Nu er jeg (også) fan af Peter Schiff og selvom jeg har set dine postede klip flere gange ser jeg dem så igen. Forestil dig Gekko så og forelæse for studerende som en Peter Shiff-light. En stjerne som Michael Douglas gør det langt dårligere end Schiff og uden forklaringer - alt i alt skuffende og anti-klimaks. Virkeligheden er bedre end fiktionen.

De bedste scener har du set i traileren (Gekko får udleveret sin mobil og citatet "If you stop telling lies about me I'll stop telling the truth about you") på nær en hurtig gennemgang af en aktie-bunker, der er gjort bedre i andre film. Gekko er i øvrigt en fattig forfatter og ikke den Gekko vi gik i biografen for at se.

Resten er bare bras bras bras! En langtrukken triviel og forudsigelig kærlighedshistorie mellem Gekkos datter og hovedpersonen. Alle økonomiske referencer er overfladiske og forudsætter man kender dem i forvejen. Cirka 6 gange bruges 'moral hazard' uden filmen overhovedet formår at forklare det korrekt for seerne. I stedet får vi en uforståelig forklaring på grøn fusionsenergi som er ligegyldig og for kompliceret, hvis man ikke kender til det i forvejen.

Klichéerne og "set før" står i kø. Eks: Hovedpersonen får et nyt job. De har besøg af kinesere (eller japanere). Forinden diskuterer de hvilket projekt de skal sælge til kunden og hovedpersonen taber. Gæt selv hvordan det går til mødet... totalt forudsigeligt....  gjort 100 gange bedre i Robocop, hvor ED-201 skal præsenteres for chefen.

Jeg vil klart hellere anbefale:

Overdose (gratis på YouTube 

) featuring Schiff :)

Rouge Trader

Enron: Smartest guys in the Room

Alle disse var jeg bedre underholdt af og de bidrager samtidig til en forståelse.

"Flot filmet" er den eneste ros jeg har til denne film. Resten var en hån mod min intelligens.

Så hvis du skulle vælge at se 'Money never Sleeps' (et citat der optræder latterligt og klodset i filmen), så kan det være du med nød og næppe kan udholde 133 minutters pinsel, såfremt du indstiller dine forventninger efter min anmeldelse :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fuck den lyder skod... Synes nu heller ik traileren fangede vildt godt!!! Men det er også svært, hvis filmen ik er det mesterværk, som alle forsøger at gøre den til...

EDIT: Alle burde tvinges til at se Overdose, så de kan se, hva det er der foregår...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
EDIT: Alle burde tvinges til at se Overdose, så de kan se, hva det er der foregår...

Eller bare et skud 'Peter Schiff' direkte i hjernen :-)

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fashion-Seller:
EDIT: Alle burde tvinges til at se Overdose, så de kan se, hva det er der foregår...

Eller bare et skud 'Peter Schiff' direkte i hjernen :-)

JA! Men så bliver man bare "kedelig", som alle altid kalder ham? Manden er jo bare genial...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

´Nu har vi skilt de værste økonomier fra og USA og EU har en opgave med at få det på fode igen. Nu er vi jo ikke direkte afhængig af Island, Grækkenland eller Spanien. Og det gør jo ikke at vi som nation, vil blive hårdt ramt, men mere et par enkle virksomheder, som fx ITW(amerikansk firma med virksomheder i DK).

 

Hej Kenneth!

Du skal kikke på, hvem der er årsag til at Grækenland, Island og de kommende lande såsom Italien, Spanien osv, kommer i den situation, der er gældende for de førstnævnte lande. Når du har fundet ud af det, så kan du gøre noget ved det.

Landene skal være modige nok til ikke at tage disse astronomiske lån, for når de gør det, så trælbindes landet og dermed deres befolkninger. Hvis tilstrækkelig mange personer levede efter deres økonomiske formåen, så ville meget være vundet.

Men se blot på lille Danmark. Når der købes hus, så står låntager som ejer af huset og bliver brandskattet af huset gennem ejendomsskatter. Banken har kontrollen, fordi huset er købt på klos. Det samme med bilen. Den ejes af personen, men kontrollen ligger reelt hos långiver.

Man kunne fristes til at mene, at det er vigtigst at have kontrollen. Skidt pyt med at eje.

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal være helt ærelig, så er jeg meget bekymret for Danmarks fremtid. Vi kan jo se staten skære en ting efter den anden, og vi kan se hvor desperat staten er for at få penge i kassen,.Man er begyndt kigge folks bank kontoer, tjekke folk som rejser til udlandet osv.

Ja selv højt uddannede folk har svært ved finde job nu om dage..

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback:

Hvis jeg skal være helt ærelig, så er jeg meget bekymret for Danmarks fremtid. Vi kan jo se staten skære en ting efter den anden, og vi kan se hvor desperat staten er for at få penge i kassen,.Man er begyndt kigge folks bank kontoer, tjekke folk som rejser til udlandet osv.

Ja selv højt uddannede folk har svært ved finde job nu om dage..

Det her er kun begyndelsen, som jeg hele tiden har sagt... De skraber pt i det yderste lag, og alle hidser sig op...
Når de først begynder at fjerne ting, som altid har været gratis, eller skære i de meget følsomme områder, så bliver der drama i kongeriget DK!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Nu så jeg "Wall Street 2 - Money never sleeps"... Dybt skuffet!

Det er sku da mere en tøsefilm, end en film om Wall Street! Den er så langt fra den første films niveau... SKUFFENDE!

Og den drager nogle meget overfladiske og ik helt sandfærdige paraleller til virkeligheden...

Men den er flot filmet, men det redder bare ik historien...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 12 ud af 13 (130 indlæg)