Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina kan smadre verdensøkonomien- passer det ?

Side 5 ud af 13 (130 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Mere præcist kunne det vist ik siges! 5 x Star ;D

Tak for rosen. Jeg har i flere måneder forsøgt at få færdigskrevet en artikel om hvor galt det står til, fordi jeg synes dette helt kritiske aspekt næsten er fuldstændig fraværende i økonomi-debatten. Jeg kan også putte nogle tal på, så der er noget at sammenligne med. Må se at få den færdig :-)

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fashion-Seller:
Mere præcist kunne det vist ik siges! 5 x Star ;D

Tak for rosen. Jeg har i flere måneder forsøgt at få færdigskrevet en artikel om hvor galt det står til, fordi jeg synes dette helt kritiske aspekt næsten er fuldstændig fraværende i økonomi-debatten. Jeg kan også putte nogle tal på, så der er noget at sammenligne med. Må se at få den færdig :-)

Pas på med at putte for mange tal på, da langt de fleste mennesker slet ik kan forholde sig til dem...

Bare en bailout på 750.000.000.000 $ er et tal, som får de fleste til blot at smile... De kan ganske enkelt ik overskue tallet, fordi de ik kan forholde sig til det...

Men det står ik bare slet til, det står rigtig rigtig rigtig slemt til, men ingen interessere sig for det overhovedet, og man kan spørge sig selv, hvorfor pressen er så stille, når der nu er "pressefrihed"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fashion-Seller:
Mere præcist kunne det vist ik siges! 5 x Star ;D

Tak for rosen. Jeg har i flere måneder forsøgt at få færdigskrevet en artikel om hvor galt det står til, fordi jeg synes dette helt kritiske aspekt næsten er fuldstændig fraværende i økonomi-debatten. Jeg kan også putte nogle tal på, så der er noget at sammenligne med. Må se at få den færdig :-)

 

Selvfoelgelig er det fraværende i debatten, vores politikker er jo en afspejling af befolking og for ca. 99.99% af befolknings vedkommende er dette uforståeligt og ikke deres ansvar - for "deres" ansvar har de overdraget til politikkeren ved valgurnen.

I perioden til næste valg råber og skriver folk så i EB eller BT om alle mulige ligegyldige enkelt sager, og politikerne og deres utal af spindoktorer holder fokus på næste  valg runde.

At der ikke kan komme noget godt ud af burde en vær med en IQ over 50 kunne se, men i dette hensende ser det ud til at alle er udstyrede med skyklapper er af hestehud.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke lige hvad der sket Big Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fashion-Seller:
Mere præcist kunne det vist ik siges! 5 x Star ;D

Tak for rosen. Jeg har i flere måneder forsøgt at få færdigskrevet en artikel om hvor galt det står til, fordi jeg synes dette helt kritiske aspekt næsten er fuldstændig fraværende i økonomi-debatten. Jeg kan også putte nogle tal på, så der er noget at sammenligne med. Må se at få den færdig :-)

 

Selvfoelgelig er det fraværende i debatten, vores politikker er jo en afspejling af befolking og for ca. 99.99% af befolknings vedkommende er dette uforsåeligt og ikke deres ansvar - for "deres" ansvar har de overdraget til politikkeren ved valgurnen.

I perioden til næste valg råber og skriver folk så i EB eller BT om alle mulige ligegyldige enkelt sager, og politikerne og deres utal af spindoktorer holder fokus på næste  valg runde.

At der ikke kan komme noget godt ud af burde en vær med en IQ over 50 kunne se, men i dette hensende ser det ud til at alle er udstyrede med skyklapper er af hestehud.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis vi så går ud fra at der sker globalt kollaps.
Hvad vil så være interessant at gøre?

* Hvis man har lidt penge, hvad skal man så investere i for at de ikke forsvinder?
* Hvis man har fast ejendom, hvad så med den? er det bedst at realisere skidtet og så bo til leje?
* Hvilke produkter og services vil være gode at "gemme sig i"?
* Hvilket land vil være bedst at bo i?

Er der nogen der har bud på et eller flere af de punkter?

Dbh Martin

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin!

Kom af med gæld

Køb ikke nye ting "på klos". Køb når du har råd.

Hav kontanter

og bo til leje (med mindre du bor i et ejet hus, der ikke er gældstynget)

Invester i guld. Det er det sikreste du kan investere i, da guldets værdi er reguleret af, hvor meget guld der er. og det er altså naturen, der bestemmer det, ikke mennesket....heldigvis.

Angående produkter og services, så er det bedst at arbejde med produkter, da det skaber ny værdi. Det gør services ikke nødvendigvis. Mad er langt mere værdsat end at få klippet hår. Så i krisetider, som vi kun har en lille forsmag af, der gælder det om at beskytte sig.

Hvilket land er det svært at sige, da langt de fleste lande er trælbundet af "verdensbanker" og dermed af systemet. Du skal finde det land, der stort set ikke har nogen gæld til disse banker. Så du skal ind og undersøge landet for økonomisk sundhed. Men både USA og EURO land er udenfor denne søgning, da disse er tynget voldsomt af gæld. Læg mærke til, hvilke lande i EU, der nu (efter Grækenland) skal låne meget store summer af "verdensbanken"

Frankrig er i problemer og vil højne pensionsalderen med 2 år. Det er bare et lille skridt. Ja, men vent nu og se, om ikke Frankrig skal låne voldsomme mængder penge.

Spanien, Italien og vist også ungarn vil også komme til at låne astronomiske summer, som de højst sandsynligt aldrig kommer ud af.

 

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Er det et oplæg til debat , eller har du ikke selv nogen ideer, og det derfor er et reelt spørgsmål ?

Jeg ville investere mine penge i udvikling af nye firmaer

Jeg vil bo til leje, stort set ligegyldigt hvad jeg ellers har råd til at bo i. Jeg nægter af princip at betale kæmpe overpris for noget, jeg gider ikke at deltage i en boble og jeg gider ikke inkassere store tab på bolig, når boblen endeligt springer. Så ja til leje

Du kan gemme dig i mange ting. Når nu boblen springer vil folk blive angste for at investere i boliger, og selv bo til leje. Der er så der du investerer i ejendomme og lejer dem ud. Du lever ikke på boligspekulationen , men på lejeindtægter. Folk skal altid have et sted at bo. Der findes masser af muligheder udover dette her, men det er da èn af dem.

Jeg ville helst bo i DK. Vi har så mange muligheder for at regulere på en masse parametre angående vores økonomi : høj skat, store offentlige udgifter osv. Bevares , der kommer et ramaskrig, men når folk ser alternativet, skal de nok sluge den. Der udover er vi trods alt et vidensland, med fødderne godt placeret ude i fremtiden, vi er kendt for høj kvalitet og har i det hele taget et godt navn ude omkring. Der flyder en masse investeringer ind i DK for tiden, pga de ting jeg nævner her.

For sådan en fætter som mig, ser jeg kun gode tider og muligheder. Så her er da lidt inspiration.. håber jeg 

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Når først stormen efter orkan har lagt sig vil der sikker først og fremmest være brug for mad, så det er sikkert ikke helt dumt at være jord besidder, hvis ellers ikke man får det frataget under stormen.

2. Bo til leje eller eje afhænger af hvor galt det går

3. Service og produkter?

4. Hvis det virkeligt går helt galt som Celente mener det gør, bliver det vil sikkert værst der hvor faldet (forandringen af levestandarden) er størst, i de lande hvor folk i forvejen ingen ting har, bliver der vil ikke den store forskel?

Morten

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diana

Hvorfor kan produkter ikke udsættes for spekulation ? Der sker jo hele tiden, og har altid gjort det. Guld, hvede , svinekød.. whatever. Så længe det er børsnoteret, kan der spekuleres i det. Guldboblen er i øvrigt ved at sprænge nu :

http://www.business.dk/boersnyt/er-guld-verdens-naeste-store-boble

Der udover har krydderier også været udsat for stor spekulation i tidernes morgen. Og sågar tulipaner . For ca 350 år siden kostede 3 tulipanløg i Holland, hvad der svarede til 10 månedslønne for en gennemsnits arbejder. Den sprang også.

Det hele er meget simpelt.. se for dig hvad der bliver behov for. Og lav et træk. Pas på spekulationer af enhver slags. Jeg er ret sikker på at vi får et opgør med flere hundrede års spekulations økonomi... om nogle år.

Men rolig nu asiaterne er meget interesseret i at samarbejde med os, og sørge for at vi har en okay økonomi. Der kommer nogle store slag, men efter nogle år hvor vi slikker sårene, skaber vi en sund og god økonomi. Vi kan sagtens få samme levestandard, som før krisen, vi skal bare redefinere vores samfundsøkonomiske strukturmodeller.

Og så lidt selvudvikling, så folk forstår hvad grådighed er. Grådighed har intet at gøre med hvor meget du tjener eller har, men om hvordan du tror rigdom kan manifestere sig. Og det sker ikke med snyd.. det bare dårlig karma

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 5 ud af 13 (130 indlæg)