Vi har haft Waoo igennem www.trefor.dk men valgte at opsige abonnementet da der igennem 2 år var store problemer. Deres internet fungere rimeligt MEN Deres administration og kundeservice er helt skidt. I starten kunne man sidde i kø på telefon i op til en time og opgav man for derefter at skrive en mail, så fik man nogengange svar 14 dage efter... Det skal dog siges at det er blevet lidt bedre. Vi har gentagne gange, fået forkerte regninger med bl.a. dobbelt fakturaering af produkter og til trods for at vi har opsagt vores aftale med trefor, bliver de ved med at sende regning på abonnement. Denne gang har jeg personligt været ude på DEres hovedkontor 4 gange, for at forklarer dem problemet og De lover at det bliver rettet, men indtil videre er der ikke sket noget :-( Det er på godt jysk rigtig træls at skulle bruge så megen tid og energi, på noget der burde fungere. Alle laver fejl og det skal der også være plads til, men den samme fejl på 4 faktura og at man bliver lovet at nu har De styr på det. Puha det er belastende... Sammenlagt har jeg nok brugt en 2 ugers arbejdstid på at ringe (og sidde på vent i kundeservice) skrive mails. Kører ind til hovedkontoret i Kolding (20 km hver vej) På 2 år har De skiftet vores boks 3 gange, for så at finde ud af, at vi var koblet sammen med en anden husstand i hovedskabet som står et eller andet sted herude i området. Da De gravede kabler ned i området, gravede de samtidig vores "gamle" kabler over, som vi på daværende tidspunkt havde tv og internet igennem. Det gjorde De 3 gange og 2 af gangene samme sted.... Så kunne vi så ellers vente på at Dem som ejer de gamle kabler kunne få tid til, at komme og rep dem. Jeg tror at jeg kunne blive ved, men det er der vist ingen grund til :-) Jeg ser rødt og bliver rasende, når jeg ser navnet trefor. Vi har været ekstrem uheldige og i dette område har der været mange problemer. Dog kender jeg også andre, hvor det kører fint... Lige bortset fra Deres regninger, som ofte er forkerte. Mvh Kim |
Kim Westphal Andersen:Vi har haft Waoo igennem www.trefor.dk men valgte at opsige abonnementet da der igennem 2 år var store problemer. Deres internet fungere rimeligt MEN Deres administration og kundeservice er helt skidt.
I starten kunne man sidde i kø på telefon i op til en time og opgav man for derefter at skrive en mail, så fik man nogengange svar 14 dage efter... Det skal dog siges at det er blevet lidt bedre. Vi har gentagne gange, fået forkerte regninger med bl.a. dobbelt fakturaering af produkter og til trods for at vi har opsagt vores aftale med trefor, bliver de ved med at sende regning på abonnement. Denne gang har jeg personligt været ude på DEres hovedkontor 4 gange, for at forklarer dem problemet og De lover at det bliver rettet, men indtil videre er der ikke sket noget :-(
Det er på godt jysk rigtig træls at skulle bruge så megen tid og energi, på noget der burde fungere. Alle laver fejl og det skal der også være plads til, men den samme fejl på 4 faktura og at man bliver lovet at nu har De styr på det. Puha det er belastende...
Sammenlagt har jeg nok brugt en 2 ugers arbejdstid på at ringe (og sidde på vent i kundeservice) skrive mails. Kører ind til hovedkontoret i Kolding (20 km hver vej)
På 2 år har De skiftet vores boks 3 gange, for så at finde ud af, at vi var koblet sammen med en anden husstand i hovedskabet som står et eller andet sted herude i området. Da De gravede kabler ned i området, gravede de samtidig vores "gamle" kabler over, som vi på daværende tidspunkt havde tv og internet igennem. Det gjorde De 3 gange og 2 af gangene samme sted.... Så kunne vi så ellers vente på at Dem som ejer de gamle kabler kunne få tid til, at komme og rep dem.
Jeg tror at jeg kunne blive ved, men det er der vist ingen grund til :-) Jeg ser rødt og bliver rasende, når jeg ser navnet trefor. Vi har været ekstrem uheldige og i dette område har der været mange problemer. Dog kender jeg også andre, hvor det kører fint... Lige bortset fra Deres regninger, som ofte er forkerte.
Mvh Kim
Kim det er åbenbart meget forskelligt, vi har aldrig haft problemer med Waoo, undskyldninger med dårlig kundeservice holder jo ikke en sk.. alle kan have travlt.
Forsat god søndag.