Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet udbyderen Whaoo ?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:
De gange jeg ringede til Waoo kundeservice har jeg ikke en eneste gang ventet i mindre end 20 minutter for at tale med en. Når man så kommer igennem er den meget teknisk udfordret person man får fat i som ikke kan svare på 5% af de spørgsmål man har - hvis de er bare lidt mere avancerede end "du skal genstarte din router". 

Lignende oplevelser er en af årsagerne til, at jeg har en VDSL-forbindelse via TDC Erhverv som backup for fiberforbindelsen til mit kontor.

Hastigheden på fiberforbindelsen via elselskabet har jeg aldrig kunnet klage over. Det samme gælder den tekniske support hos TDC Erhvervs netværksfolk.

Kunne jeg dog bare få hastigheden på fiberforbindelsen sammen med TDC Erhvervs døgnservice til prisen for fiberen. Men der er selvfølgelig en grund til, at det ikke kan lade sig gøre til en anstændig pris.

Det er som nævnt derfor, at vi har begge dele. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fiber inde og når de lover det så skal de sku da også holde det.upload svinger meget fra dag til dag hel ned til 25 den ene dag og så 45 den anden dag det er bare ikke godt nok.

men hygge herfra

.mc-bamsen.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)